mrcripsy

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    anders

mrcripsy's trofeeën

  1. Nou, inmiddels een beetje off-topic met het productonderzoek van de TNT ;) Ik zal eens kijken of ik binnenkort een dagje Den Haag kan inplannen. Bah.
  2. Ik heb op m'n werk o.a. te maken met een TNT Business Point... daar haal ik het vandaan. Handtekening is wel op te vragen geloof ik, maar retour sturen is volgens mij echt passé. Anyways, die printscreen zal waarschijnlijk wel voldoen inderdaad. Vraag me nu af of ik naar het kantongerecht moet of een incassobureau inschakelen? Het gaat om een bedrag van 1900 dat ik wil claimen.
  3. Ik heb het 'gewoon' aangetekend gedaan. Volgens mij bestaat handtekening retour niet meer sinds 1 januari. Ik lees de melding via de tracktrace code dat de brief is opgehaald van de afhaallocatie (een dag na ontvangst al).
  4. Bedankt voor alle tips. Inmiddels meer dan een maand verder en het volgende gebeurd: eerst nog gepoogd in contact te komen met de boekhouder via e-mail, maar dit is niet gelukt. Persoonlijk langs gaan is niet gelukt omdat hij verhuisd is (niet echt in de buurt). Een brief gestuurd waarin twee opties worden 'aangeboden'. Optie 1 was de (boekhoud) afspraken alsnog na komen binnen 14 dagen (misschien niet heel realistisch) en optie 2 was het verschuldigde bedrag binnen 30 dagen overmaken. In de brief de boekhouder gesommeerd, maar het resultaat is nog steed hetzelfde: geen enkele reactie. What's next? Ben benieuwd, want ik wil nu wel eens naar een resultaat werken ;). Wederom bedankt voor de reacties!
  5. Goedenavond, Ik zit met het volgende probleem: ik heb een boekhouder die maandelijks via automatische incasso een bedrag van een paar honderd euro incasseert voor zijn dienstverlening. Nu is het echter zo dat er GEEN dienstverlening plaatsvindt... de boekhouder in kwestie reageert al een maand niet op telefoontjes en e-mails en aangetekende brieven en dus ben ik inmiddels naar een andere boekhoudkantoor om niet helemaal in de problemen te komen. In het verleden zijn er ook al communicatie-issues geweest, maar nu is de situatie uitzichtsloos. Wat kan ik nu het beste doen om het (vooruitbetaalde) bedrag van afgelopen jaar terug te vorderen? Het gaat hier om een "kleine"(!) 3000,- Daarnaast heb ik nu extra kosten door de jaarafrekening e.d. door het nieuwe boekhoudkantoor te laten doen. Welke stappen moet ik ondernemen? Bvd voor reactie!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.