miralove

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

miralove's trofeeën

  1. Bedankt voor de reactie. We hebben afgesproken dat we de reiskosten zelf betalen, dus dan zouden we de gemaakte kosten afzondelijk kunnen opnemen als buitenvennootschappelijke kosten. Nu rest alleen mijn vraag, waar is dit in de aangifte IB aan te geven?
  2. Hallo, Ik zit al enkele dagen met 1 specifieke vraag, maar helaas nog geen duidelijk antwoord op kunnen vinden. Hopenlijk dat iemand hier mij kan helpen! Ik ben mede-eigenaar van een maatschap (dus 2 maten totaal). Wij hebben 1 boekhouding voor de maatschap. Wij willen alleen ook de gemaakte reiskosten opnemen in de boekhouding van ons beiden, wat dus persoonlijke kosten zijn. We hebben beide 50% van de maatschap en als ik bij de IB op maatschapsniveau in zou vullen, delen wij totale reiskosten ipv ieder zijn eigen gemaakt reiskosten. Hoe moet ik de reiskosten opnemen in de W & V rekening en de balans en hoe dit in te vullen bij de IB? Of moet ik dan de IB op persoonlijk niveau invullen en dan de reiskosten van mijn maat niet meenemen (en dat bedrag aftrekken van de kosten)? Ik hoop dat de vraag duidelijk is. Groet, Miranda
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.