hps58

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

hps58's trofeeën

  1. L.S. Ook ik had een geschil met Alle Bedrijvenin B.V. en had intussen ook al CrediFin achter mij aanzitten. Inhoudelijke argumenten die ik de afgelopen maand had aangevoerd in brieven en email werd niet naar geluisterd of terzijde geschoven, het was steeds maar weer hetzelfde antwoord: U was te laat met opzeggen en U moet dus betalen. Er werd al gedreigd met de deurwaarder. Heb dit forum-onderwerp al onder mijn favorieten staan en heb er vandaag nog een keer aandachtig door heen gebladerd en kwam op een bericht tegen van 4 februari van de heer Sven Wiggers, Hoofd Klantenservice. Deze mijnheer heb ik vanmiddag een email gestuurd, werd binnen een uur terug gebeld door een college van hem, de heer De Vries. Aan de heer de Vries heb ik mijn probleem met Alle Bedrijvenin B.V. uitgelegd, mijn grootste punt van kritiek was dat er wel binnen 24 uur nadat je de "gratis vermelding" op hun website hebt geplaatst, je gebeld wordt voor de bekende vervolgactie. Ik heb hem eerlijk gezegd dat hetgeen ik op de voice-log heb gezegd, correct was en dat ik dus wist wat hun aanbod was, maar dat ik de beloofde opdracht bevestiging per post nooit heb ontvangen ( dit speelde zich af vorig jaar oktober, de periode van de TNT stakingen) en alleen maar een email waarin mij werd gevraagd bepaalde gegevens aan te leveren. Deze gegevens heb ik echter nooit aangeleverd, door de drukte van de werkzaamheden gewoon vergeten en pas op het moment dat ik de factuur ontving, ging mij weer een lampje branden. Heb toen ook gelijk gebeld en een email gestuurd dat ik het er niet mee eens was en dus niet van plan was te betalen. Mocht allemaal niet helpen, tot aan het gesprek van vanmiddag. De heer De Vries kon zich vinden in mijn klacht en vertelde mij ook dat de procedures zijn aangepast en dat er nu na 7 dagen weer contact wordt opgenomen als de klant nog niets heeft aangeleverd. De factuur is in zijn geheel gecrediteerd en omdat ik van mijn kant ook niet geheel zonder blaam was, heb ik aangeboden de helft van de incassokosten te betalen. Dat bedrag was te overzien en gelijk een goede les voor de toekomst. Men is dus bezig met het aanpassen van procedures en staat nu open voor de argumenten die de klant aanbrengt. Weet niet of dit voor iedereen gaat gelden, maar mijn advies is, stuur een email en wie weet hoe het afloopt. Een positieve afloop van een geschil mag ook wel een keer vermeld worden. mvrgr hps58
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.