David Raemdonck

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

David Raemdonck's trofeeën

  1. Zo selecteer je je klanten vanzelf. Wat resteert zijn de opdrachtgevers die geloven in dit soort warpraat. De top spreekt altijd wartaal in de oren van de rest. Ik begrijp dat je als moderator buiten de regels doen respecteren interactie moet stimuleren, maar hier insinueer je dat ik dit dit uit mijn duim zuig om klanten te werven, niet nodig ik werk enkel op aanbeveling anders had ik mijn handtekening en mijn website wel geplaatst. Ik wil de mensen helpen maar enkel met advies dat echt werkt en niet wat men ergens heeft gelezen in een boek post of artikel geschreven door journalisten, moderators, wannabee gur's of bloggers die nooit een bedrijf succesvol hebben opgebouwd, laat staan iemand anders zijn bedrijf doen groeien.
  2. zolang dat web moderators dat niet doen is alles in orde. ;D
  3. Hi Zeer goede suggesties hierboven, ik zou bij enkele dure baby winkels, kinder winkels allerlei gaan die redelijk succesvol zijn en vragen of zij jou dienst niet willen aanraden aan hun bestaande klanten in ruil voor een deel van de winst. Zo betaal je de marketing enkel als ze opbrengt en geniet je mee van hun reputatie die jij nog niet hebt. Ga opzoek naar bedrijven of instanties die dezelfs klanten hebben dan jij nodig hebt en ook een zekere waarde zijn in de markt. Het moet iemand zijn die daarmee zijn reputatie verhoogt door jou aan te raden. Ze kunne via hun aanbeveling een extra krijgen. Vb een boekhouder die een goede marketing consultant aanbeveelt en speciale deal heeft gemaakt voor hun toont aan zijn klanten dat hij het belangerijk vind dat zijn klanten groeien. Weinig boekhouders doen dit, alleen die dat om zijn klanten geeft. Het is de snelste en goedkoopste manier om je te laten kennen en de bal aan het rollen te brengen. Je kan hen ook vragen om jouw folders op de toonbank te leggen of er een in de tas te steken als een klant iets koopt bij hun. Hopelijk helpt dit. David
  4. Hallo Ik ben het volledig met je eens ivm meten=weten en dat het meer van deze tijd is om je online presence te hebben. Maar ik ben het er niet mee eens dat je offline advertenties niet kan meten en niet meer werken, ik doe het voor 14 klanten van mij en met veel succes ( de concurentie heeft zelf de neiging om ons na te doen). Direct response marketing is het enige dat winstgevend is offline maar bitter weinig marketeers blijken dit te weten tot mijn grote vreugde ;D Ik heb niets tegen online in tegendeel, ik leef al 4 jaar op online inkomsten stromen dus versta me niet verkeerd. 98% van de advertenties zijn gericht op nu kopers wat heel dom is want dat is maar 10% van alle kopers. Eerst denken ze er gewoon over na, dan beginnen ze rond te kijken, dan beginnen ze rond te vragen etc en het laaste stadium is de nu koper en die verleid je dan ook met de basis advertentie die je overal in die krantjes ziet maar niet overige 90%. Die overige 90% wil juist geinformeerd worden over de mogelijkheden zodat zij een wel geinformeerde beslissing kan nemen... en dat moet je opvangen. Eenders welke manier je toepast, SEO, SEA, offline ads het maakt niet uit welk medium je gebruikt of welke mix, het gaat erom wat je in je boodschappen zet en welke strategie erachter zit. Gewoon SEA doen omdat het nu in de mode is en morgen facebook ads kom je ook aan geen blijvend resultaat als je geen defitge strategie en boodschap hebt. Dus als advies voor de advertentie verkoper zou ik de drempel verlagen en hun voorstellen om een gratis test "direct response" advertentie te plaatsen die jullie samen schrijven dan kan je meten hoeveel de advertentie heeft opgebracht. Hoe doe je dit? vb stel je verkoopt cameras, iedereen adverteert op dezelfde manier. Hier is mijn lijst met cameras met prijs en enkele specificaties zoals pixels etc en dat is het. Hier is mijn naam mijn product en koop maar. Mensen die nog niet 100% zeker zijn hebben daar niets aan op dat moment, zij zijn veel beter met een rapport die je op je website plaats die hun in 10 of 5 stappen uitlegt hoe ze best hun camera kiezen, wat zijn nu juist pixels, stabilisator, flash memory, vast geheugen, gebruik je het op vakantie etc? Gebruik je het voor sportevenement dan gebruik je best een camera met deze opties, gebruik je het enkel voor kerstmis en nieuwjaar dan heb je niet zo veel nodig... heb je den biiber dan moet er stabilty optie etc Op deze manier verlaag je de drempel om de volgende stap te nemen in het annkoop process, je hebt meer vertrouwen en je hebt ondertusen hun email en naam voor de opvolging en zij er maar zeker van dat je veel camers gaat verkopen. Dit weet ik uit eigen ervaring. Nu weet je hoeveel mensen jouw rapport hebben gedownload en als je het slim aanpakt ook hoeveel er effectief klant zijn geworden, in het rapport kan je een coupon steken voor een gratis iets of korting bij hun eerste aankoop zodat je weet hoeveel klant worden via je rapport. Hetzelfde met online, de meeste ondernemers springen op het medium maar de strategie en de boodschap is ondermaats het enige verschil hier is dat het medium nog niet is verzadigd zoals bij offline advertenties en heb je meer success met een ondermaatse boodschap. Nu is SEA heel populair maar dat zal in NDL in de komende jaren anders zijn eens dat iedereen het gebruikt want dan word het ook veel duurder en gaan ze weer ergens anders op springen tot het niet meer gaat, dat is er nu met de offline ads gebeurt. Maar daar ligt juist de kans voor iedere snuggere ondernemer. Als ad verkoper een heel andere skill moeten bijleren en dat is direct response marketing, je kan zelf een deal afspreken zoals mijzelf om een deel van de winst te delen zodat ze enkel betalen als ze winst hebben en dat zorgt ervoor dat jij ook je job serieus moet doen :) adviserend is beter dan verkopen maar hun effectief lead generators brengen die hun op commande zoveel klanten opbrengen is nog beter. Met de gratis test kan je uitmaken of hoeveel het gaat kosten om x aantal klanten te verkleiden. Ik kan je nog tientallen voorbeelden geven maar de tijd is er niet vanavond. Ik kan je wel nog tips geven om dit goed te doen werken, geef maar een seintje als je er er iets mee wil doen. David ps. voor de zeikers over schrijffouten, I don't care about grammar I only care about results, massive results.
  5. Hi, Had het zelfde probleem en voel goed aan wat je hindernis is. Als je voelt dat het je plicht is om de do's and don'ts van een markt aan de potentiele klanten uit te leggen kan je dat best doen door een rapport/gids op te stellen die hun gewaar maakt van wat ze moeten weten dat ze niet weten voor ze een app laten maken en welke vragen ze moeten stellen aan een ontwikkelaar om slechte ervaringen te vermijden en wat ze juist nodig hebben en wat niet (graphics etc is duur maar verkoopt niet). Ik heb dit voor webdesigners, verhuisfirma's, tweedehands garages en immo makelaars opgezet met veel succes. Het gratis rapport was bedoelt om de mensen vertrouwd te maken met hun diensten en is tot op deze dag nog steed hun hoofd methode om aan nieuwe klanten te komen. "5 dingen die je moet weten voor je een app laat ontwikkelen" "7 redenen waarom mensen te veel betalen voor een website" In dit rapport vermeld je al wat ze moeten weten dat ze zelf niet weten, vb met een occasion garage heb ik een rapport opgemaakt "graits gids voor een goede tweedehandswagen" en "wat garagisten niet willen dat je weet als je een occasion koopt" Bij de verhuis firma heb ik een rapport opgesteld die uitlegt welke vragen ze moeten stellen aan de firma ivm de verzekeringen die ze hebben en of ze wel de juiste kwalificaties etc hebben, immens succes. Ze moeten zelf werk doorverwijzen naar de concurentie die voldoet aan hun eisen (dat in het rapport staat) natuurlijk voor 30% commissie. Enkel hun concurenten vonden het niet zo prettig dat ze een nieuwe standaard aan de concurenten oplegden. Als dit niet duidleijk is laat maar weten en ik zal het proberen beter te formuleren, miet mijn sterkste kant in het Nederlands..
  6. Hallo Ik heb een paar jaar geleden een ongebruikte etalage van een client verhuurt aan een makelaar. De etalage was gelegen naast de ingang van een flat-hotel waar 70% expats logeerden tot ze een vast stek gevonden hadden. Perfect combinatie en een extra maandeijkse inkomsten stroom voor de etalage eigenaar. Makelaars zijn hier meestal niet mee bezig dus ga je best zelf op pad op de locaties die je goed lijken en achter de eigenaar aan. Maar laat je niet afschrikken dat het pand niet leeg is, het kan even goed zoals mijn geval een gebruikt pand zijn maar de etalage gewoon niet gebruiken. En het voordeel voor de verhuurder is dat hij xxEuro bespaart op zijn huur als hij het pand huurt natuurlijk, ik zeg maar het is veel simpeler dan je denkt, het gaat redelijk snel. Hopelijk helpt dit. Sorry voor mijn gebrekkig nederlands mijn assistente slaapt al. ;)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.