dverkade

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

dverkade's trofeeën

  1. In totaal kwam de factuur 200 euro hoger uit (700 i.p.v. 500), op de factuur staat ook nog eens specifiek vermeldt dat het een eindafrekening is. Er is geen fout in de optelsom, de bedragen per post waren fout.
  2. L.s., Een leverancier van incasso diensten heeft ons in december 2010 een eindafrekening gestuurd die zijn gemaakt voor het behandelen van een dossier. Op deze factuur stonden naar ons inzien alle posten van de gemaakte kosten en de factuur is dan ook netjes binnen de betaal termijn betaald. 3 maanden later wil de leverancier op deze factuur terug komen en meer kosten in rekening brengen, omdat men zich heeft vergist tijdens het opstellen van de eindafrekening. Mag deze leverancier dat doen? Is het niet zo dat de aanvaarding en betaling van een factuur een bevestiging is van de geleverde diensten? Mogen zij daar op terug komen? Alvast bedankt! Danny
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.