Eduard2011

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Eduard2011's trofeeën

  1. Op 21-09-2011 breng ik een rolcontainer met (maar) 16 zendingen naar de Business Balie aan de Grote Wade 80 in NIEUWEGEIN. op 29-09-2011 wordt ik rond 14.00uur gebeld door een klant dat zijn Keukenmachine van €400 nog niet aangekomen is. Ga online en binnen 10 minuten blijkt de hele rolcontainer zoek te zijn (zie bijlage). ??? Het duurt tot 3 oktober tot 14 zendingen opeens opduiken. Vandaag is nog steeds een zending zoek, en ja je raadt het al, die keukenmachine. Vanaf 29-09 heb ik vele uren besteed aan de telefoon met het zogenaamde "Service-Team". Niemand van POST.NL wil me helpen. Iedereen wijst naar iedereen. Spreek of mail ik eindelijk met iemand, dan wordt ik weer naar het begin verwezen. "bel het service-team op +31 (0)88 868 6868" krijg ik steeds als antwoord, terwijl ik daar elke keer begonnen ben. Dat heb ik nu al minimaal 3x gedaan met steeds weer het zelfde resultaat. Geen enkele oplossing. Niemand pakt het probleem op, iedereen wijst mij weer door naar een ander. Bij een gemiddeld gesprek krijg ik al snel tussen de 5 en 8 verschillende medewerkers die ik elke keer weer het hele verhaal kan uitleggen. Hierna wordt ik in de wacht gezet om vervolgens weer door verbonden te worden. Zo land ik meerdere keren weer terug bij het begin bij het non-service team die me dan weer opnieuw doorverbind met iemand die me na alles opnieuw uitleggen en in de wacht zetten, opnieuw naar het non-service-team doorverbind. etc etc Dit kun je met recht de "post nonservice carrousel" noemen. NU het mooiste van alles. Ik heb al sinds 2008 een contract met Post.nl (voorheen TNT Post) en er staat letterlijk in mijn contract dat ik een accountmanager behoor te hebben. EN DIE HEB IK NIET, ook nooit nodig gehad, maar nu wel. Als ik eindelijk een Tele Accountmanager van Postnl pakketten ene [xxxxxx] gevonden heb die zegt dat dit niet normaal is. Haakt die af en wil me uiteindelijk niet helpen. Verwijst me dan weer terug naar het service-team. Dus kan ik weer opnieuw beginnen. Nu bijna 6 weken verder en nog steeds worden mijn mailtjes en telefoontjes niet beantwoord en op klacht formulieren komt niets terug. Inmiddels heb ik gisteren aangifte gedaan van ontvreemding, verduistering en diefstal. Heb de Postwet uit 2009 en de AL (ALV) gelezen. Tevens heb ik elk Post.nl klachten formulieren, het Post.nl online klachten formulier en via E-mail en telefoon op alle sites meerdere keren gehad en ingevuld. Echter dat maakt mijn pakket niet gevonden. Hoe kan Post.nl nu een Bruine kartonnen doos van ±10kg met "breekbaar" tape, afmetingen (HxLxD) ± 50x60x35 kwijtraken? Daar kan uiteindelijk maar een antwoord op gegeven worden, die staat ergens in het Utrechtse op een aanrecht. Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan doen? [naam verwijderd uit bericht - mod]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.