Volg, en zult gevolgd worden... ;D
Klinkt flauw, maar is in essentie wel een van de belangrijkste redenen waarom mensen (en bedrijven!) via Social Media contact met elkaar hebben.
Wat betekent dat voor jou? Bedenk wie je doelgroep is, en ga dat soort mensen en bedrijven volgen op Facebook/LinkedIn/Twitter. Reageer op wat ze melden, ga de interactie aan. Je zult zien dat ze dan ook jou gaan 'bekijken'.
Daar zit dan ook direct de volgende uitdaging. Het is net als met het verkopen van je huis. Als je het op Funda zet voordat je een goede tekst en knappe foto's hebt weet je eigenlijk al dat het niet gaat werken. Zo zwart-wit hoeft het in Social Media niet te zijn. Maar het is wel belangrijk dat je belangstellenden aan je weet te binden. Zorg voor updates. Die nieuwsbrief met tips is al een goeie start!
Overigens, dat geldt ook voor je LinkedIn profiel. Daar valt ook nog wel een en ander aan bij te schaven hoor. ;)
Uit je profiel blijkt nog niet duidelijk wat SKYB-Administraties precies doet, en voor wie. Maar ik vermoed toch wel dat jouw soort klanten -of het soort klanten dat je graag wilt- wèl op LinkedIn te vinden zijn. Daar zou ik zeker werk van maken!!