annemieks

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    maak een keuze

annemieks's trofeeën

  1. Ik heb gisteren een mail gestuurd aan Sven, had zijn mailadres via dit forum gevonden. Ik werd zojuist al door een medewerker van hem gebeld, heb mijn verhaal kunnen doen, de factuur wordt gecrediteerd en de overeenkomst ontbonden. Het kan dus wel, jammer alleen dat het zoveel moeite kost. ( twee mailtjes, een telefoontje en een brief. En een zondagochtend googlen) Het schijnt dat ze nu ook duidelijker in hun omschrijvingen zijn en dat de term "jaaraccount' niet meer wordt gebruikt omdat dat vaker tot verwarring heeft geleid. Ook wordt de onduidelijke wijze van voorlichten met de afdeling verkoop besproken. Ik vind dit een juiste en terechte oplossing en ben er tevreden mee. Ik ben blij dat ik de juiste persoon bij Allebedrijvenin heb kunnen vinden, dankzij dit Forum. Higherlevl blijft in mijn favorieten staan, voor het geval dat....... Dank je wel voor de ondersteuning.
  2. Ik heb ingestemd met een proeftijd van een maand, wat, wanneer ik niet zou reageren, automatisch zou worden omgezet in een vermelding voor een jaar. Wantrouwend als ik ben, heb ik meerdere malen gevraagd of ik er na dat jaar dan niet aan vast zou zitten. Dat was niet zo, de vermelding was voor een jaar. Op de factuur staat: Collectieve campagne periode 1 jaar van 10.10.2010 tot 09.10.2011. In het opgenomen gedeelte van het gesprek werd gesproken over een jaaraccount en op het eind van de opname werd vluchtig verwezen naar de Algemene Voorwaarden, wat mij toen trouwens helemaal ontgaan is want het was zo'n stuntelig gesprek. (de voice-over is mij onlangs toegemaild, zou een bewijs moeten zijn voor........... ik weet niet eens waarvoor.) Nu ik het nakijk, heb ik naderhand een brochure met brief ontvangen, de brief is meer een aanprijzing van hun site dan een bevestiging, toch noemen zij het een Welkomst bevestiging. Er wordt gevraagd mijn bedrijfsgegevens goed te controleren, die klopten wel. En ik heb de factuur ontvangen. Nu ik erop let, zie ik dat, zowel op de achterkant van de factuur, als op de achterkant van de brief de Algemene Voorwaarden staan vermeld. Toen is mij dat helemaal niet opgevallen. Noch op de voorkant van de factuur, noch op de voorkant van de begeleidende brief staat vermeld dat de Algemene Voorwaarden op de achterkant staan afgedrukt. Wel staat er (zo klein dat ik het niet kan lezen) vermeld dat de Algemene Voorwaarden van toepassing zijn. Aangezien ik op dat moment geen rede had voor wantrouwen of twijfels, heb ik de Algemene Voorwaarden ook niet opgezocht, voor mij was duidelijk dat ik een verbintenis voor een jaar was aangegaan. Waar het mij om gaat is dat Ik duidelijk aan de telefonische verkoopster heb gevraagd naar de termijn en of ik er na een jaar aan vast zou zitten. Ik zat nergens aan vast. Ook het noemen van een jaaraccount in de voiceover, en de vermelding op de factuur was voor mij een aanwijzing dat het om een vermelding van een jaar. In mijn optiek kun je dan niet volstaan met naar de Algemene Voorwaarden te verwijzen. De telefoniste had mij, na mijn vragen hierover, immers ook correct, eerlijk en duidelijk kunnen zeggen dat je een maand voor afloop van het jaar moet opzeggen en dat je er anders weer aan jaar aan vast zit? Ik heb er duidelijk naar gevraagd en zij heeft gelegenheid genoeg gehad mij te vertellen hoe de vork precies in de steel zat. Maar dan had de deal niet doorgegaan en dat heeft zij waarschijnlijk goed in de gaten gehad. Het is eigenlijk jammer dat niet het hele gesprek is opgenomen, dan was alles wel duidelijk geweest.
  3. Hallo , ook ik heb op het moment strijd met allebedrijvenin. Vorig jaar, ongevraagd, telefonisch benaderd door een mevrouw die mij een vermelding op hun site aanbood, met de bekende argumenten. Nou ga ik eigenlijk nooit in op aanbiedingen via de telefoon maar, aangezien wij een startend bedrijfje waren, leek mij dit nog wel interessant. De mevrouw sprak dus over vermelding voor een jaar, met een proefperiode voor een maand. Op mijn uitdrukkelijke vraag of dit echt voor de periode van een jaar was en dat ik er niet langer aan vast zou zitten, werd beaamt dat ik er niet langer aan vast zou zitten. Ik heb dit meerdere keren gevraagd omdat ik al helemaal nooit inga op aanbiedingen die doorlopen tenzij ik mij schriftelijk afmeld. Het zou voor een jaar zijn. Onder die voorwaarde ben ik akkoord gegaan. In de eerste maand kreeg ik verschillende reacties maar omdat die niet echt precies onze werkzaamheden betrof, vond ik een maand te kort om te beoordelen en beloot ik de vermelding gewoon een jaar door te laten gaan, wat heb je te verliezen? Groot was mijn verbazing toen ik op 31 oktober jl. een factuur ontving voor het volgende jaar. Ik heb direct een mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik niet met de factuur accoord ging omdat ik een vermelding voor een jaar was aangegaan en waarin ik om een creditnota verzocht. Als antwoord kreeg ik de digitale overeenkomst toegestuurd met het verzoek de openstaande factuur te betalen. Daarna ben ik telefonisch benaderd door de afdeling debiteuren. Tijdens dit telefoongesprek had men geen enkel oor naar mijn argumenten en werd alleen verwezen naar de voice-over en naar de algemene voorwaarden. Echter in de voice-over werd gesproken over een proefperiode van een maand die, indien niet schriftelijk opgezegd, automatisch zou worden omgezet in een jaaraccount. Na mijn vragen en eisen hierover aan de telefonische verkoopster zal het toch niemand verbazen dat ik hieruit heb opgemaakt dat het daadwerkelijk om een deelname van een jaar gaat en dat ik daarom hier ook met ja op geantwoord heb. Ik voel mij door de telefonisch verkoopster behoorlijk misleid en mijn gesprek met de afd. debiteurenheeft mijn indruk doelbewust te zijn misleid extra gesterkt. Vervolgens ontving ik een betalingsherinnering waarop ik per brief gereageerd heb. Ik heb in deze brief aangegeven dat de telefonsiche verkoopster mij op mijn vragen over de looptijd van de vermelding duidelijk had kunnen antwoorden dat de vermelding, indien ik niet voor een bepaalde datum zou opzeggen, weer voor een jaar doorloopt. Dat men dan niet kan volstaan met: 1. eerst zeggen dat deelname voor een jaar is en dat je er niet langer aan vast zit en 2. vervolgens, helemaal op het eind, als de overeenkomst al is aangegaan, verwijzen naar de Algemene Voorwaarden en dat je daar dan maar uit moet halen dat het verhaal niet klopt. De reactie van Allebedrijvenin op mijn brief kwam van de afdeling debiteuren en was een standaard briefje met wederom enkel en alleen een verwijzing naar de voice-over en de algemene voorwaarden. Men ging op geen enkele manier inhoudelijk in op mijn argumenten of op de manier waarop de telefonische verkoopster mij de vermelding had verkocht. Ik overweeg nu een brief aan de directie te sturen. Ik voel me echt doelbewust misleid door de telefonische verkoopster en door Allebedrijvenin. Het feit dat er niet inhoudelijk op mijn reacties wordt gereageerd en dat er helemaal voorbijgegaan wordt aan het feit dat de telefonische verkoopster niet correct, duidelijk en eerlijk op mijn vragen heeft geantwoord terwijl zij voldoende in de gelegenheid is geweest dit wel te doen,stoort mij het meest en maakt voor mij overduidelik dat dit een doelbewust handelen van dit bedrijf is. Ik ben niet van plan de factuur te gaan betalen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.