svenvz

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student

svenvz's trofeeën

  1. Ik ben een freelance webdeveloper en ben een overeenkomst aangegaan met een opdrachtgever dat hij minimaal x aantal werkdagen van mij afneemt. Maar het ging in de tweede maand al helemaal fout omdat de opdrachtgever het factuur niet kon betalen. Ik heb samen met deze opdrachtgever een betalingsregeling getroffen die hij niet nakwam zonder ook maar enige vorm van melding dat hij de betaal data niet ging halen. Hierna heb ik de opdrachtgever nogmaals een uitstel gegeven van 2 weken. Ze reageerde hierna niet meer op mail, tel en sms. Ik heb nu een incasso bureau ingeschakeld en deze krijgt tot nu toe ook totaal geen reactie van de debiteur. Wat meer info over de opdracht en de geschiedenis met de opdrachtgever: Ik was verantwoordelijk voor de bouw van een web applicatie. De bouw van de applicatie ging voorspoedig en de facturatie is gegaan op uur basis. Omdat de opdrachtgever geen groot budget had heb ik voortijdig gemeld dat ik een bepaalde grens bereikt had qua uren/prijs. Hieruit heb ik afgesproken om het factuur te splitsen in twee termijnen (deze termijnen zijn niet gehaald, waarna de tweede betalingsregeling is getroffen) en verder te werken. Na veel gezeur en achter me geld aan gelopen te hebben was voor mij de kous af (twee facturen in totaal). Hierna heb ik de overeenkomst (minimale afname overeenkomst) gebroken met de opdrachtgever. De opdrachtgever werd witheet en ging zelfs met stoelen gooien en zei dat hij geen cent aan mij ging betalen. Hierna ben ik het incasso traject begonnen. Deze loopt nu een maand en zoals ik hierboven vermelde reageren ze nergens meer op. Ik heb mijn code al opgeleverd en zij zijn nu hierop verder aan het ontwikkelen met Indiers. Wat kan ik nu doen? Wat zijn de beste stappen om te nemen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.