Franka@SKB

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Franka@SKB's trofeeën

  1. Na een paar uren zoeken en bellen blijf ik met de volgende vraag zitten: Welke opslag in geld of percentage moeten wij als bedrijf hanteren bij het factureren aan BV's die onder dezelfde groep vallen. We willen vanuit een centrale inkoop BV al onze andere BV's voorzien van goederen en uiteraard ook van facturen. Wij zijn GEEN fiscale eenheid. Volgens de belastingdienst zijn wij verplicht om een opslag op de goederen te zetten bij het doorfactureren, met als uitleg dat het valt onder de regels van het zakelijk handelen. Op mijn vraag welk percentage wij dan moeten hanteren kon deze man mij geen antwoordt geven. Voor wie hier wel een antwoordt op weet; bij voorbaat hartelijk dank.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.