serge1974

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

serge1974's trofeeën

  1. Ten eerste bedankt voor jullie reactie's! @ René, het nieuwe aan het concept is de korting die de eigenaar van de auto ontvangt. @ RiVe, natuurlijk is het zo dat onderdelen die gerepareerd kunnen worden, worden gerepareerd, het gaat juist om de onderdelen die niet meer te herstellen zijn. Ook wordt er vaak gekozen voor deelspuitwerk om de kosten te drukken. Er zijn genoeg kanalen om aan gecertificeerde onderdelen te komen, het is juist de kunst van de vakman om de juiste reparatie methode te kiezen. @ John, bedankt voor de correctie, meteen aangepast. De aangesloten herstellers worden doorgelinkt omdat zij ook hun eigen identiteit willen en kunnen behouden. Volgen mij geef ik mijn eigen bedrijf niet meer promotie dan mijn collega's, wij zijn allemaal op dezelfde manier via de landkaart te vinden.
  2. Omschrijving van je concept: www.geldverdienenmetautoschade.nl Concept is ontstaan door het combineren van drie behoefte's: - milieuvriendelijker herstel van autoschade's (vanuit klant gezien) - tegemoetkoming in gemaakte kosten indien je bent aangereden door een tegenpartij (vanuit klant gezien) - betere marge en werkplaatsvulling eigen onderneming (vanuit ondernemer gezien) Doordat de eigenaar van een auto met verhaalbare of casco schade toestemming geeft om gebruikte onderdelen te monteren, verdient deze 10% van het schadebedrag retour. Dit is mogelijk omdat er geen reparatieplicht is in NL, echter wel vergoeding. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: - website gemaakt: geldverdienenmetautoschade.nl - diverse collega schadebedrijven benadert om zich aan te sluiten - locale reclameuitingen: bedrijfsauto's, reclameborden tennisclub/voetbalclub, advertentie's met redactioneel schrijven Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: streven naar een win-win-win situatie voor onderneming-klant-milieu. In de praktijjk hoorde ik vaak van mijn klanten dat ze baalde van de telefoontjes doen, brieven schrijven, kortom de tijd en energie die het kost om een schade af te handelen. Ik heb gezocht naar een concept waarbij volgens mij iedereen tevreden mee is. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Er bestaan nog geen concepten zoals deze. In het verleden werd het wel al regelmatig door iedereen gedaan, echter nooit hardop uitgesproken. Wat voor feedback hoop je te krijgen: - graag op en aanmerkingen over het concept zelf. - graag op en aanmerkingen over de website Alvast een bedankje aan iedereen die de moeite neemt om een reactie te plaatsen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.