@dirk vn
Ik ben al bezig met het belgische betaalsisteem:) De favoicon moet inderdaad wel ff anders, nog niet aan gedacht bedankt.
@John Bouwmans
- misschien is "je" wat meer gepast maar ik vind het wel zo netjes om de klant met "u" aan te spreken, daarbij heb ik nog onvoldoende klanten gehad om een conclusie te kunnen trekken over de leeftijd van mijn klanten
- Ik denk dat "vandaag besteld=vandaag verzonden" garantie wat minder overtuigend klinkt, bij de verzendkosten en levertijden is te lezen dat elke bestelling voor 15.00 uur dezelfde dag verzonden word en dat het vervolgens afhankelijk is van PostNL, die als streven heeft alles binnen 1 dag te verzenden, ik heb ook een link naar de uitlegpagina gemaakt waarin dat ook te lezen is. Denk dat dit wel duidelijk is.
- ik zal "dagen" veranderen in "werkdagen" goeie tip. Bij veel webshops laten ze het expres lastig klinken als je wat wilt retourneren daar doelde ik eigenlijk op met : "geen kleine lettertjes" maar ik snap je punt wel
- Ik wist niet dat er wettelijke eisen waren aan een "vertel een vriend" actie! Ik zal even onderzoeken waar deze aan moet voldoen en anders haal ik hem misschien wel helemaal weg.
- Bedankt voor de tikfouten! ik zal alles nog eens driedubbel nalezen! had ze zelf nog niet gezien namelijk :-[
Jullie beiden bedankt voor de feedback! Kan er zeker wat mee