GSK1985

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

GSK1985's trofeeën

  1. Ik wist niet precies waar ik deze moest plaatsen, hopelijk zit ik hier goed. Midden vorig jaar is een klant van ons overgenomen middels een "activa overname", hiervan zijn wij na de overname op de hoogte gesteld. Wij leveren een jaarlijkse dienst die we dan ook na het jaar factureren. Het eerste (geirriteerde) telefoontje van deze klant, na ontvangst van een factuur, was dat hij het bedrag te hoog vond. Wij hebben aangegeven dat we de service kunnen aanpassen en hun hier ongeveer 20% op kunnen besparen, dus gewoon netjes geholpen. Om een nette tegemoetkoming te doen hebben wij hier een kredietfaktuur op gestuurd. Een week na het verzenden van de kredietfactuur belt deze klant weer op met de mededeling dat hij alles van voor de overname niet gaat betalen, die gaat ongeveer om 70% van de factuur. Hij zegt dat hij dat gedeelte niet hoeft te betalen omdat hij een "activa-overname" heeft gedaan. Achteraf gezien ben ik dus dom geweest om deze man op een zeer nette manier te helpen en hem tegemoet te komen, ondanks zijn geirriteerde toon. Eigenlijk wil ik dit dus niet voor een tweede keer doen, wat kan ik vanaf mijn kant, of staat hij compleet in z'n recht als hij zegt dat hij de dienst over de periode voor de overname niet hoeft te betalen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.