Hier kan ik grotendeels in mee. Ik heb alles al op orde namelijk:, Online offerte/facturatiesysteem, online projectmanagement tool (erg handig voor klanten én ons!), crm systeem, etc.
Gesprek met een adviseur gaat er zeker komen maar ben ook erg blij met de input die ik hier al verzameld heb, thanks!
Natuurlijk is het mijn werk (conflicten tussen vennoten) dus kom ik er meer tegen ;D maar ben wel benieuwd naar de 'afspraken' die je goed vastlegt vooraf. Welke afspraken werken wat jou betreft in het kader van afscheid nemen van elkaar?
Ik begrijp dat er conflicten tussen vennoten kunnen ontstaan. Buiten het feit dat we nu zakelijk iets voor elkaar betekenen zijn we ook goede vrienden.. Dat is ook de reden dat we tweewekelijks een soort van vergadering beleggen waarin we bespreken hoe de laatste twee weken zijn verlopen en hoe de komende periode eruit gaat zien qua planning. Na die 'vergadering' is het tijd voor ontspanning, visies en ideeën uitwisselen :)
Laat ik het zo zeggen, onze vriendschap gaat voor de zaken maar zakelijk hebben we ook een goede klik en zeker eenzelfde visie..