brogisnow1

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

brogisnow1's trofeeën

  1. Geachte lezer(s), Eind 2012 heb ik helaas mijn bedrijfje moeten stoppen ivm niet goed lopen, dit doe je niet voor je plezier, hierbij komt nog de enorme romp slomp aan werk om alles en iedereen in kennis te stellen van telefoon tot aansprakelijkheidsverzekering ook heb ik een contract bij een nieuws/reclame website met hierop een banner van mijn bedrijfje deze website heb ik aangeschreven en de uitschrijving kvk gemaild met het verzoek het contract stop te zetten ivm stoppen van mijn bedrijfje. Het antwoord luid als volgt, uw bedrijf betaald € 270,00 per kwartaal; De eerst volgende factuurdatum is 01-01-2013; Er zijn op dit moment, datum 28-11-2012, geen openstaande facturen; Volgens de overeenkomst zijn er nog 10 kwartalen te factureren. Dit komt neer op een totaalbedrag van: 10 x € 270,00 = € 2.700,00. De afkoopsom van de overeenkomst bedraagt dan 20% van € 2.700,00 = € 540,00. In de algemene voorwaarden staat niets geschreven over een afkoop regeling bij stopzeten bedrijf ik heb daarom het bedrijf gemaild dat ik hier niet mee akkoord ga en gevraagd of zij dit op papier hebben met mij handtekening eronder, hier heb ik geen antwoord opgekregen, enkele weken later heb ik nogmaals een email gestuurd met hierin vermeld dat ik niets vernomen heb en er hierbij vanuit ga dat het contract is ontbonden, ook hier weer geen antwoord op tot ik uiteraard een factuur kreeg voor het nieuwe kwartaal. Wat moet ik doen weet iemand een oplossing??? Alvast hartelijk dank. mvgr, FreD. Algemene_Voorwaarden_Dichtbij.pdf
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.