Idd., ik heb echt alle medewerking verleend om tot een oplossing te komen. Drie maanden is veel tijd, vooral voor een startend bedrijf. Het internet was onwerkbaar.
Ik was zeer tevreden over Regus en over het contact met het personeel, dat is ook waarom ik meer dan drie maanden heb gewacht op een oplossing. Ik moest gewoon goed kunnen werken, dat is waarvoor ik het dure kantoor huurde. Dus daarom wilde ik na drie maanden niet tot nauwelijks van het kantoor gebruik te hebben kunnen maken, van het contract af.
De aangeboden schadevergoeding is helaas niet bekend. De manager belde mij op een middag en heeft toen aangegeven dat het probleem nu echt verholpen was en dat ik een schadevergoeding zou krijgen. Wat die schadevergoeding precies zou hebben ingehouden weet ik niet. Maar de problemen met het internet waren nog steeds niet verholpen, dus toen ontstond mijn verzoek om van de schadevergoeding af te zien (uit schappelijkheid, omdat ik verder zeer tevreden was) en terug te gaan naar het oude VO contract zodat ik het postadres kon houden en op zoek kon gaan naar aan andere kantoor oplossing.
Ik heb inmiddels via e-mail contact met een advocaat die heeft gereageerd in dit topic (StevenK). Ik werd overigens door een moderator van dit forum geholpen voor het verkrijgen van de contactgegevens, bij deze nogmaals bedankt voor de service!
De locatie waar het om gaat is Arnhem (naast het station)