Jump to content

J. Hakvoort

Junior
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-1

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    kvk.nl
  1. Tuurlijk mag je dat posten, graag zelfs als het bijdraagt aan de discussie. Wellicht is TS er bij gebaat Mijn actie en reactie was gericht op TS. Ik vond het niet chique (understatement) dat mijn oude mod-opmerking van januari jl in reactie op een anonieme modmelding nu opeens 2 x als extra "argument" gebruikt werd om aan te tonen hoe vermeend vals Regus wel niet zou handelen. Ik had de melding nog niet eerder gezien dus ik dacht dat het recent was toegevoegd.
  2. Dat wil ik wel, maar ik ben een startende ondernemer dus de middelen zijn beperkt. Ik ben zeer dankbaar voor de adviezen en informatie in dit topic en ben in contact gekomen met mensen die een soortgelijke ervaring hebben. Ik heb morgen een gesprek met een advocaat om de mogelijkheden te bespreken.
  3. Dat vind ik overdreven en lijkt een verdoezeling/censuur van berichting over daadwerkelijk plaatsgevonden feiten. Wie anders heeft een motief om anoniem een verzoek te doen om dit topic te laten verwijderen? Een 'insinuatie' lijkt mij dus op zijn plaats tot het tegendeel bewezen is. Ik heb niets te verbergen, de informatie die ik heb gedeeld is correct.
  4. De privérekening is niet in gebruik, er zijn dus enkel kosten voor de bank. Het is erg vervelend, maar zoals aangegeven kon ik mijn tijd en middelen in de afgelopen maanden beter besteden dan aan een juridisch geschil met Regus.
  5. Er is mogelijk geen vonnis maar een eenzijdige poging tot beslaglegging via een incassobureau. Van een termijn van 4 weken is mij niets bekend omdat ik geen correspondentie heb ontvangen van Regus of het incassobureau. Zoals aangegeven heb ik in het begin van het geschil twee jaar geleden een advocaat en het K.v.K. bezocht voor juridisch advies. De advocaat adviseerde mij als optie om te wachten totdat Regus een juridische procedure zou starten, zodat de kosten minder zouden zijn. Zoals aangegeven is mijn nieuwe adres reeds twee jaar in gebruik en het is onwaarschijnlijk dat post aan
  6. Het adres is reeds enkele jaren gewijzigd. Het nieuwe adres is reeds enkele jaren in gebruik.
  7. Ik ben erg dankbaar voor de adviezen. Helaas speelt er ook een kosten aspect. De enkele duizenden euro's om de vordering van Regus juridisch te bevechten kon ik in de afgelopen maanden beter besteden. De informatie in dit topic is correct en ik vind dat de titel gezien de essentie van wat Regus probeert terecht is. Het gaat niet alleen om mij, er blijken meer mensen te zijn met een gelijke ervaring. Regus lijkt hun macht als grote onderneming te gebruiken en kleine startende bedrijfjes op nietsontziende wijze te benadelen, wat schade en leed kan veroorzaken. Daarom wil ik de titel gr
  8. Ben eigenlijk nieuwsgieriger of er al een oplossing in deze kwestie met Regus is. ;) Nee, vorige week hebben ze opnieuw beslag gelegd op mijn privérekening. Ik heb er helaas nog geen tijd voor gehad om ermee bezig te gaan. Mijn bedrijf is nog in opstartfase en zowel tijd en middelen zijn schaars en liever niet besteed aan een juridisch geschil met Regus. Ik zal morgen alsnog op zoek gaan naar een advocaat en zal berichten wat de uitkomst is.
  9. Ik heb inmiddels reacties ontvangen van anderen die een soortgelijke ervaring hebben met Regus. Het lijkt alsof Regus het als standaard protocol heeft om kleine ondernemers hard te pakken als de kans zich voordoet omdat een kleine ondernemer tegenover een 'groot en machtig bedrijf' niet zoveel kan maken. Een boze klant kon vroeger hoogstens klagen in zijn persoonlijke netwerk. Door forums als higherlevel.nl is het anders geworden omdat de klacht lange tijd vindbaar/leesbaar blijft via het internet, zodat de problemen accumuleren als het vaker voorkomt. Als er vragen zijn n.a.v. dit
  10. Idd., ik heb echt alle medewerking verleend om tot een oplossing te komen. Drie maanden is veel tijd, vooral voor een startend bedrijf. Het internet was onwerkbaar. Ik was zeer tevreden over Regus en over het contact met het personeel, dat is ook waarom ik meer dan drie maanden heb gewacht op een oplossing. Ik moest gewoon goed kunnen werken, dat is waarvoor ik het dure kantoor huurde. Dus daarom wilde ik na drie maanden niet tot nauwelijks van het kantoor gebruik te hebben kunnen maken, van het contract af. De aangeboden schadevergoeding is helaas niet bekend. De manager belde mij
  11. Ik heb voordat ik bij Regus kwam aan de manager gevraagd of het internet goed geregeld was, omdat dat voor mij het meest belangrijk was. Ze verzekerde mij dat het professioneel geregeld was en zeker heel wat beter dan het internet thuis. Ik heb haar op haar woord vertrouwd.
  12. Nogmaals bedankt voor het advies! Ik heb inmiddels per e-mail contact opgenomen.
  13. volgens mij wel. TS heeft het over een virtueel kantoor huren (€ 59,00/maand) maar er wordt een full service contract in rekening gebracht :-\ Lees ook nergens hoe lang zijn contract duurde en wat de opzegtermijn zou zijn. En ja € 7000 euro is een hoop geld maar hoeveel bijkomende kosten zitten daar al bij? En ook al heb je een geschil met een leverancier over de kwaliteit is dat geen reden om helemaal niet meer te betalen. En ja het juridisch loket? zelf ook slechte ervaringen mee, dateert al van jaren terug. Tegenwoordig doe ik niets meer zelf maar geef het gewoon uit handen als het nod
  14. Er heeft een - naar mijn persoonlijke ervaring en mening uitstekende - advocaat niet alleen meegelezen maar ook gereageerd in dit topic. Je kunt hem natuurlijk ook zelf een privé bericht sturen ;) Kunt u wellicht aangeven wie u bedoelt? Dan zal ik direct contact opnemen. Ik wil er liever niet teveel tijd en energie aan verliezen, maar als blijkt dat er voor een bepaald bedrag iets mogelijk is dan is het misschien waardevol.
  15. Ik maakte gebruik van het standaard netwerk dat werd aangeboden. Standaard werkend internet was voor mij ruim voldoende (het laden van websites). Na +/- 1,5 maanden problemen heeft de technische monteur een apart netwerk aangelegd en moest ik instellingen wijzigen op de laptop om verbinding te kunnen maken, wat ik eigenlijk niet wilde omdat klanten die op het kantoor op bezoek kwamen ook op het internet moesten kunnen inloggen zonder de netwerk adapter te moeten configureren. Daarbij omzeilde het de firewall. Het speciale netwerk bood geen oplossing voor de problemen dus later hebben ze h
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept