RetroRush

Junior
  • Aantal berichten

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

RetroRush's trofeeën

  1. @ Johan Bedankt voor je bericht. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze iets in de voorwaarden hebben staan daarover. Wilde het ook gelijk gaan bekijken maarna 2 verhuizingen van de zaak moet ik even goed zoeken. Voor de verdere info, het is zelf mogelijk om de dagrapportage uit te zetten. Hoe hadden ze het dan aan mij gecommuniceerd. En de beschrijving van de dagrapportage door beslist is als volgt: Deze rapportage geeft u inzicht in de resultaten van uw campagne. U ontvangt dagelijks per shop de statistieken van de dag er voor. De rapportage is een hulpmiddel om actief uw campagne te managen. De ervaring leert dat actief campagnemanagement zorgt voor gemiddeld 30% meer effectiviteit. en de melding die je krijgt wanneer je het uit zet: Mededeling: Jammer dat u de dagrapportage niet langer wilt ontvangen. De ervaring leert dat actief campagnemanagement zorgt voor gemiddeld 30% meer effectiviteit. Wij raden u aan de resultaten van uw campagne in cl.beslist.nl te blijven volgen. Dus ook hier is duidelijk dat de dagrapportage niets anders communiceert dan alleen de dagrapportage
  2. @ Roel, Bedankt voor je uitgebreide en duidelijk reactie. Ik geef je ook grotendeels gelijk op al je punten. Dit is intern ook allemaal aan de order gekomen. De reden dat wij gelijk online zijn gegaan met ons geschil, is om het bespreekbaar te maken en soortgelijke gevallen op te sporen. En natuurlijk meningen en adviezen in te winnen. Daarom ben ik ook blij dat jij en de andere je mening geven. Ik ga jullie natuurlijk helemaal op de hoogte houden van toekomstige ontwikkelingen en zou het dan ook op prijs stellen om adviezen en meningen te blijven mogen ontvangen.
  3. Korte samenvatting 1 Pro Account Beslist.nl 2 nul Cent per klik 3 aanpassing door beslist naar minimale bod per klik per 8 januari 4 actie vanuit klant gevraagd om bij geen interesse alles handmatig weer op nul cent per klik te zetten op 8 januari 5 communicatie alleen via Dagrapportage (dagelijkse mailing van statestieken) 6 ontdekking per 28 januari, rekening al 4200 ex btw 7 wij gaan niet akkoord met betaling 8 Beslist gaat niet akkoord met kwijtschelding 9 afgesproken gelijk reactie van juridische afdeling te krijgen.
  4. @ iedereen. Ik moet inderdaad even tot rust komen. Mijn reacties waren niet aanvallend bedoeld. Accoutant = accountmanager van beslist. Waar waren we gebleven
  5. @ Wouter Hol Geloof mij, als je begrip opzoekt in het woordenboek vind je mijn foto erbij met een grote smile. Ik heb nette mails gestuurd en heb ook netjes aan te telefoon alles uitgelegd. Maar hoe gelijk ik ook heb word er mij een "nee" verkocht. Zij zijn groot en ik ben klein, en internet helpt mij iets groter te zijn dan ik daarwerkelijk ben om toch nog weerstand te bieden tegen Beslist.nl. (dit alles is een figuurlijke verwoording )
  6. @ Happy Entrepeneur Bedankt voor je reactie. WIj vinden dat de aantal mailings hier niet van belang zijn. Zoals hierboven beschreven krijgt elke klant elke dag om 4uur in de ochtend een mail met de titel "Dagrapportage Beslist.nl". Daarin word vermeld hoeveel kliks je hebt. 4 jaar lang deze mails ontvangen en het is standaard archiveren. Ze plaatsen in de Dagrapportage zomaar een alinea met de mededeling dat alle CPC van alle klanten op betaal word gezet. En als je dit niet wilt je het zelf terug moet zetten op gratis. En dat moet je dan ook op die dag in staat zijn om te doen. Dit vinden wij geen manier van communiceren. Zeker voor zoiets belangrijks, zeker voor €5000,- Voorbeeldje: iedereen is wel bekend met de reclame brieven van de Postcode loterij. Lid worden hier Lid wirden daar. En je krijgt zo bijna ook elke maand. Ik gooi ze inmiddels gelijk weg en kijk er niet naar. Stel dat er in één brief staat als ik niet reageer ik akkoord ga met 10 loten per maand. Ik kijk ook niet al te veel op mijn afschriften en kom hier na 6 maanden achter. Ik wil mijn geld terug. Maar ik had wel kans gehad om iets te winnen. En dat maakt dus niet uit, hetzelfde met de kliks die ik heb ontvangen.
  7. @ TwaBla De stijging is bezoekers doet er niet toe als wij er niet om hebben gevraagd. Wij kunnen hier ook maar deels op in gaan en we houden het dan ook globaal: De aantal bestellingen waren vergelijkbaar met vorig jaar. Vandaar dat wij nooit meer betalen voor de kliks, totaal niet rendabel. @ TwaBla Als wij uit het niets €5000,- (incl BTW) moeten betalen voor een dienst waar wij niet om hebben gevraagd vinden wij dat de term "Oplichter" gepast. Het is een harde term maar wij moeten hier helaas ook hardbal spelen. @mmint Beslist gesproken. Houden vast aan de rekening. Ze vinden de communicatie voldoende. Maar onze accountant was hierover redelijk onzeker, wist niet precies hoe het gecomminiceerd was. Noemde verschillende soorte mailings, maar we hebben het teruggezocht. Het is echt alleen vermeld in de dagrapportages. Deze krijg je elke dag en worden automatisch gereageerd. Zelf in het onderwerp is niet iets vermeld van DRINGED, LEES MIJ. Wij hebben aangegeven dat wij het incassotraject willen overslaan en gelijk een reactie van een jurist willen ontvangen.
  8. Natuurlijk hebben we die gebeld. We kregen te horen dat ze vonden dat ze ons genoeg hebben gemaild en dat de factuur gewoon blijft staan.
  9. Maar natuurlijk. Dit is de tekst in kleine letters die is toegevoegd aan de standaard dag rapportage emails van beslist.nl Nieuwe opzet beslist.nl Sinds kort hebben wij een nieuw design en opzet van onze site. Wij verwachten dat vooral de Pro Accounts gaan profiteren van de nieuwe opzet en de verbeterde gebruikerservaring. Om alle Pro Accounts een goede start te geven zullen we op 8 januari alle basic CPC's op de nieuwe CPC ondergrens instellen. Hiermee willen we voorkomen dat shops met een Pro Account in ranking wegzakken tussen de Starters Accounts. Uiteraard blijft de mogelijkheid van basic ook voor u als Pro Account bestaan. Indien u toch terug wilt naar basic dient u dit op 8 januari zelf in uw clientlogin in te stellen.
  10. De producten van mijn webshops worden al jaren gratis getoond op Beslist.nl. Ik betaal niet per klik om verder bovenaan te staan omdat het totaal niet rendabel is. Vanaf 8 januari heeft Beslist.nl bij alle accounts ineens een klikbedrag ingesteld. Je moet dan zelf alles weer op gratis zetten in je account. Dit is gecommuniceerd in de dagrapportage e-mail als extra tekst alinea in de kleine lettertjes. Een standaard e-mail die ik al jaren lang elke dag ontvang. Hier kijkt niet iedereen naar. Elke maand betaal ik ongeveer €3 omdat er enkele producten door een technische fout niet in een categorie geplaatst kunnen worden en die ik dus niet op gratis kan zetten. Doe ik niet zo moeilijk over. Wat zie ik tot mijn schrik, het factuurbedrag van Januari is maar liefts €4200 excl. btw. Zozo, dat is nog eens een verschil met de €3 die ik normaal gesproken betaal. Dat gaan we natuurlijk nooit betalen. We hebben hier met een echte oplichter te maken die dit nooit kan winnen. Dit valt me echt heel erg tegen van beslist.nl. Is dit echt de manier waarop zij geld willen verdienen? Hoe kunnen zij een aanpassing in een account van een klant doen met grote financiele gevolgen zonder hoervoor eerst direct toestemming van de klant te vragen via e-mail, telefoon of post. Ze hebben er niet eens een aparte e-mail over gestuurd. En al zouden ze dat wel hebben gedaan en een klant leest die niet of heeft hem niet gekregen dan nog lijkt dit mij niet juridisch onderbouwd. Heeft iemand hier nog meer ervaring mee?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.