Jump to content

InMessionante

Junior
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    36-40
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    frankwatching.nl
  1. Norbert, bedankt voor je reactie, ik gaf alleen aan dat dit niet toegestaan was en dat ik je daarom een pm stuurde. Ik weet niet waar ik zei dat het onwil was ,maar wellicht heb ik dat gemist. Gebruikersvoorwaarden heb ik niet doorgenomen, gewoon zoals de meeste mensen op elke site op OK klikken:) Goeie tip van die signature,terug naar de discussie!
  2. Nee, totaal iets anders. Met hootsuite bijveerbeeld beheer je meerdere socialmedia profielen vanuit 1 plek. Wij zijn gespecialiseerd in Facebook Marketing dit houdt o.a. verschillende apps tbv prijsvragen, wedstrijden, en acties , maar ook het automatisch posten van berichten op tijden en dagen waarop ze in het verleden het meeste interactie hebben gehad en het automatisch optimaliseren van berichten door links om te zetten in een plaatje en suggesties te doen voor te gebruiken plaatjes die je ter plaatse in je backend kunt editen en posten. Zeg maar een Facebook Marketing Specialist /Community Manager maar dan als software in plaats van een externe consultant.
  3. Hi Edo, Ik zal je een pm sturen, was van de moderatoren niet toegestaan om hier de productnaam te noemen. Kijk uit naar je reactie.
  4. Haha ja klopt is ook bijzonder! Ontwikkeling is voornamelijk gebeurt in mijn vrije tijd en mijn kennis, marketing/sales daarentegen is een iets ander verhaal..daarbij zijn de kosten voor een nieuwe medewerker zomaar weer 60K terwijl het concept zich nog moet bewijzen. In ieder geval bedankt voor je bericht, ik heb je een PM gestuurd. Groet
  5. Goededag mede ondernemers!, Graag zou ik vrijblijvend op Higherlevel meningen willen peilen, sparren, of ideeen willen doen over het volgende. Ik heb als MKB ondernemer twee bedrijven. Echter, misschien herkennen mensen dit, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, ik ben altijd op zoek naar nieuwe ideeen en mogelijkheden. Nu doet de volgende situatie zicht voor, ik heb een prachtig (althans vind ik) platform laten ontwikkelen wat technische gezien helemaal klaar is om de markt op te gaan. Het betreft een online platform waarop je je complete Facebook marketing strategie zelf kunt uitvoeren. Zonder aan zelfpromotie te willen doen, is het misschien handig om in het kort aan te geven wat het platform kan, zodat lezers een goed beeld kunnen vormen: - applicaties die je in een handomdraai kunt installeren (Prijsvraag, Aanbieding, wedstrijden etc) - Newsfeed optimalisatie en Post scheduling , Berichten worden gepost op tijden met de meeste interactie - Dagelijkse aanbevelingen - Links worden automatisch omgezet naar plaatjes( die weer voor meer interactie zorgen) - Uitgebreide Rapportage mogelijkheden Voordelen: Het platform is een maand of 4 online, er zijn reeds wat positieve geluiden te horen, er zijn reeds een aantal klanten en een aantal potentiele klanten dat aan het testen is. De software mag je een maand gratis gebruiken en werkt op abonnementsbasis. (maandelijks). We richten ons op MKB, webshops en kleine zelfstandigen die hun merk of organisatie op Facebook een boost willen geven. Ook grote merken zouden met ons plafform hun voordeel kunnen doen. We hebben middels instructievideos, een stappenplan, ebooks en pdfs veel materiaal beschikbaar gemaakt waar onze potentiele klant flinke stappen mee kan zetten. Ik zou echter graag een volgende stap willen zetten (GROEI!!) en hier loop het spaak. Doordat ik zelf (ook) druk ben met mijn andere bedrijf kom ik in tijdnood en krijgt het platform eigenlijk niet de aandacht die het verdiend. Ik overweeg derhalve de volgende mogelijkheden: 1_ een partner zoeken (Zelfstandige met affiniteit met social media en een commerciele achtergrond om op basis van 50/50 het platform verder in de markt te zetten 2_ Iemand aannemen, echter qua budget en risico's vind ik dit een moeilijke stap omdat het een vrij nieuwe markt is, hiervoor zou ik een lening af moeten sluiten bij een bank. 3_ Een investeerder zoeken en iemand aannemen Ik hoop met bovenstaande een beeld te hebben geschetst van mijn 'probleem' en zou graag via dit medium ideeen opdoen zodat ik beter voorbereid een juiste vervolgstap kan nemen. Wellicht zijn er zaken waar ik (nog) niet aan gedacht heb die uit een interessante discussie voort kunnen vloeien. Alle ideeen zijn natuurlijk welkom en mochten er mensen zijn die dit lezen en interesse hebben in een samenwerking laat het mij zeker weten!
  6. Hoi allemaal, Ik heb uren rondgesnuffeld op HL en er zijn vele posts over te vinden, maar net die ene specifieke vraag krijg ik hier niet beantwoordt. KvK en Douane gebeld, maar dat is ook lastig om een correct antwoord te krijgen en de juiste persoon te spreken te krijgen. Dit terwijl mijn vraag eigenlijk eenvoudig is! (denk ik?) Ik zal het dan ook zo concreet mogelijk maken: Wie weet of het toegestaan is om bij een Officiele Supplier , gehuisvest binnen de EU (Engeland) hardloopschoenen in te kopen van het merk Asics (of Adidas, Nike etc) en deze in onze webwinkel te verkopen? Omdat het binnen de EU is zou het m.i. mogen, en heeft het niets van doen met (grijze) parallel import, echter 'passeer'je de distributiekanalen in NL. De reden hiervoor is dat we kleinere aantallen in kunnen kopen en dat bij de grote merken 'groot'ingekocht dient te worden (als er al contact mogelijk is). Vanzelfsprekend moet bovenstaande wel binnen de regelgeving passen anders is het een 'no go'. Wie heeft een idee/mening? Alvast bedankt!
  7. Thx voor de reactie, als ik het goed lees zijn de meningen verdeeld. Wat ons betreft zijn we zeker al in de beta fase aanbeland, een externe partij laten testen is wat ons betreft ook een stap te ver, vandaar dat we neigen naar het laatste idee en dat is de (eerste x) gebruikers een praktijk test te laten doen en dan snel inspringen op eventuele issues/bugs. We hebben alleen nog niet een heel goed beeld bij of en wat hier de nadelen van zijn. Ook richting de toekomst. Dan is er nog het 'probleem' om aan deze gebruikers te komen, die het product willen testen, zou het volstaan om gratis toegang tot de 'beta' te geven? Momenteel zijn we in de allerlaatste fase beland, ik post dan ook zeer snel het concept en een link naar de software.
  8. Wij hebben een nieuwe online software dienst gemaakt welke als Software As A Service gaat fungeren. Nu zijn wij echter met een klein team en bevinden we ons in de eindfase van het 'testen'. Vanzelfsprekend hopen we dat er vele klanten op ons systeem willen gaan werken, echter zouden wij graag een soort van stress test willen organiseren. Immers is het vervelend met een product op de markt te komen waar nog het e.e.a. aan schort en het scheelt natuurlijk of er 2 personen getest hebben of 25. Daarbij hebben andere mensen misschien betere ideeen over de functionaliteit of is iets wat voor ons logisch is helemaal niet logisch opgebouwd. We zaten er aan te denken om bijv een soort beta fase te organiseren waarbij we mensen een half jaar gratis toegang op ons platform bieden. De vraag is eigenlijk, is dit een goed idee? Of zijn er misschien andere manieren om een volgende fase van de software te testen alvorens helemaal 'live'te gaan? Zijn er mensen die hier ideeen/ervaring mee hebben? Ik kijk uit naar eventuele reacties.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept