Klaas1

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Klaas1's trofeeën

  1. Beste leden van Higherlevel.nl, Afgelopen week heb ik de vraag ontvangen om voor een periode van 2 weken werkzaamheden te verrichten voor een onderneming actief in webhosting en domeinnaam registraties. Gezien het feit dit naar alle waarschijnlijkheid in de toekomst vaker voor zal komen, is het van belang dat er nagedacht is over het verdienmodel en dit herhaaldelijk kan worden gebruikt. Netto zal de tijdsinvestering circa 2-3 uren per dag bedragen (verspreid over de hele dag). De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het verwerken van alle binnenkomende (aan)vragen (middels telefoon en e-mail) en het monitoren van de servers. In theorie is het gemakkelijk om deze uren te factureren, echter ga je dan aan het feit voorbij dat je continu bereikbaar moet zijn en de werkzaamheden niet achtereenvolgend, maar verspreid over de hele dag zullen zijn. Dit is vereist om het gewenste servicelevel te kunnen behalen. De eerste vraag luidt wat redelijkerwijs te vragen mag worden voor het feit dat je de hele dag beschikbaar moet zijn en de activiteiten niet verspreid over de hele dag zijn. De tweede vraag bestaat uit het vaststellen van een uurtarief (afhankelijk van het verdienmodel). Voor de technische werkzaamheden is uiteraard enige kennis vereist om de gewenste support te kunnen leveren. Deze kennis is uiteraard voldoende aanwezig. Kunnen jullie wellicht hierbij een advies geven over wat in alle redelijkheid gevraagd mag worden? Indien meer informatie gewenst is, hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Klaas
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.