Hallo iedereen,
Even een moeilijke uitleg over waarschijnlijk iets heel simpels. Nadat ik me af begon te vragen waarom de betaling van een (grote) klant moeilijk verliep na al reeds twee herinneringen te hebben verstuurd en nul contact van hun zijde, ging ik maar even op zoek naar een mogelijke oorzaak bij mezelf.
Wat blijkt, op de dag dat ik dacht de eerste factuur te hebben verstuurd met kort gezegd een bericht als: ''Hallo, hier is de factuur, groetjes", was ik die vergeten toe te voegen als bijlage. Beetje dom dus.
Nu is het ook niet chique dat ze dan zelf niks laten weten, al kan ik me voorstellen dat ze vooral de herinneringen vreemd vinden en zoiets hebben als 'lekker professioneel, laat maar'.
Maar wat zijn nu de opties? Heb ik de vrijheid om bij wijze van voorbeeld na telefonisch contact een nieuwe betalingstermijn te laten ingaan? Is daarvoor een nieuwe factuur nodig of kan de oude nog gebruikt worden, weliswaar met verlopen datum?
Alvast bedankt.