JRIS

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

JRIS's trofeeën

  1. Bedankt voor je vlotte reactie. De betaling is inderdaad al een maand geleden. Ik heb ondertussen al 2 herinneringen gestuurd. Is er hier nog iemand die een goed incasso bureau kent die werkt onder no cure no pay? Heb gaat niet om een heel groot bedrag maar wil het toch graag incasseren (€100)
  2. Kun je misschien aangeven wat je hier meer bedoeld? Ik heb geen idee wat een reservering is namelijk in deze context.
  3. Bedankt voor al jullie reactie's ik zal hem nogmaals verzoeken een kopie van een afschrift te sturen. Als hij hier geen gehoor aan wil geven zal ik een incasso bureau moeten inschakelen. Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met bepaalde incasso bureau's? Of die tips hebben waar ik naar toe kan gaan?
  4. Beste leden, Allereerst wil ik me even voorstellen. Ik ben J. Melgert van JR Internet Solutions. Ben onlangs begonnen met een bedrijfje naast mijn full-time baan. Nu is onlangs het volgende voorgekomen. Ik heb een opdracht aangenomen en die is naar tevredenheid van de opdrachtgever uitgevoerd. Daarna heb ik uiteraard een factuur gestuurd echter tot op de dag van vandaag geen betaling ontvangen. De opdrachtgever heeft mij een screenshot van de betaling gestuurd echter is de betaling nooit bij mij aangekomen. Ik heb contact gezocht met de ING maar die geven aan dat er inderdaad geen betaling is binnen gekomen. De opdrachtgever zegt dat hij het betaald heeft en zegt: zie de screenshot maar. Wat kan ik nu doen? Groet, J.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.