Hallo
Terug komend op bovenstaand onderwerp:
Wij zijn aardig gegroeid en zitten nu op 200 facturen per kwartaal.
Nu boeken we alles nog in e boekhouden.
Ben alleen benieuwd of we het nog wel goed doen.
Per kwartaal hebben we zo'n 10 projecten/ klussen.
Alle inkoop wordt op de inkoop geboekt. Verder hebben we nog wat reclame kosten, inhuur personeel en huisvesting.
Waar het omgaat is het verwerken van de administratie.
Voor een project zijn de volgende gegevens die we inboeken:
Verkoopfactuur
Inkopen
Inhuur zzp'ers
Transport van de inkoop
Al deze facturen gaan in een map op volgorde van datum.
Ik boek het in op datum en debiteur/ crediteur en factuurnummer.
In e boekhouden kan ik er een kostenplaats aan hangen. Een soort van project.
Wat is handig om te doen bij een eventuele controle. Zo doorgaan, of wel per project gaan inboeken.
En hoe kunnen we het beste alles ordenen in de mappen.
In e boekhouden kun je wel een grootboek uitdraaien, maar daarin kun je niet zoeken op bijvoorbeeld crediteur.
Gr. Greet