RG85

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

RG85's trofeeën

  1. Wat een enorm constructieve en nuttige bijdrage, bedankt voor je mening Jasper. Wat gul van je om je indrukwekkende denk proces met de wereld te delen.
  2. Ja jullie hebben beide gelijk, ik ben door de hele situatie gewoon enorm geirriteerd. Nog maals bedankt voor jullie hulp! Ik had in mijn eerste mail naar hun ook al mijn excuses aangeboden dat het zo gelopen was, maar dat werkte toen in ieder geval niet.
  3. Dat van het opheffen wist ik niet eens, ik had op de KVK website gekeken en daar was een stappenplan vermeld waar je de BV opheft en vervolgens daarna de verklaring van opheffing opstuurt naar bedrijven waar je eventueel abonnementen hebt lopen zodat die dan vervolgens opgezegd kunnen worden. Om nou in absolute termen te praten over wat fatsoen wel of niet is vind ik beetje overdreven, maar de situatie is iets complexer dan dat, aangezien ik de weg van de opheffing kennelijk verkeerd begrepen heb. Wat mij hieraan stoort is het feit dat contracten en algemene voorwaarden er zijn om bepaalde veiligheid te bieden, maar zoals elk iets wat ontwikkeld menselijk brein kan begrijpen kan je niet elke situatie vastleggen in een contract. Het stoort mij enorm dat er in zo'n situatie mensen zich ineens gedragen alsof ze zelf niet meer kunnen nadenken en simpele contract regeltjes aan het volgen zijn, ja ze staan in hun recht. Waarom kan er niet gewoon gekeken worden naar hoe mijn situatie is gegaan en vervolgens gezegd worden, goh wat vervelend, als je in de toekomst ooit een office nodig hebt kom gerust bij ons! Vervolgens word er gewoon naar mij gelogen door in mails te zeggen dat hun de services niet zomaar stop kunnen zetten, terwijl ze eigenlijk bedoelen dat ze dat niet willen, een gigantisch verschil. Dat vind ik niet fatsoenlijk
  4. Allereerst bedankt voor de snelle reactie! In het contract staat een opzeg termijn van 3 maanden, contractueel staan ze in hun recht. Maar dat contract is met een BV afgesloten die inmiddels niet meer bestaat, voor het officiële gedeelte. Heb algemene voorwaarden geaccepteerd en getekent. Het onofficiële gedeelte, is er niet iets van fatsoen of dergelijk wat in zo'n situatie kan mee tellen?
  5. Geachte mensen, Ik was reeds in het bezit van mijn eigen BV, het plan was om producten van een bedrijf uit Engeland te verkopen, de Nederlandse markt te behandelen voor hun. Nou had ik sinds Oktober vorig jaar alles gedaan wat hun mij gevraagd hadden, BV opgezet, virtual office aangeschaft. Maar zij hebben mij naar herhaalde pogingen nooit in staat gesteld om de producten te verkopen, er was elke keer een ander excuus. Nu heb ik daarom sinds kort besloten genoeg is genoeg, ik was al enig wat geld kwijt aan elk maand betalen voor mijn virtual office en andere zaken, maar had geen manier om geld te verdienen met mijn bedrijf, dus heb ik mijn bedrijf uitgeschreven bij de KvK. Nou wilde ik dus mijn virtual office opzeggen ook, hun het verhaal uitgelegd, maar nu eisen zij een faillisements verklaring voor zij zeggen dit te kunnen opzeggen (lees kunnen, ze bedoelen natuurlijk "willen"). Deze mensen hebben al aantal maanden 200 euro per maand gekregen, en er is nooit post gekomen of gebruik gemaakt van telefoondiensten, ik heb ze mijn verhaal uitgelegd, en nog doen ze moeilijk. Is het nu echt zo dat ik naar de rechtbank moet en gehoord moet worden om die verklaring te krijgen zodat hun het stop kunnen zetten? Mvg, R.G.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.