pathfinder

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

pathfinder's trofeeën

  1. Hallo iedereen, Ik ben Anton en zit met een vraagstukje. Sinds jaar en dag bestel ik artikelen voor mijn webwinkel bij een vaste leverancier in de U.K. Elke twee weken ontvang ik 2 tot 3 grote omdozen waarin de artikelen los zijn verpakt. De laatste 2 maanden is het echter nu al 3x voorgekomen dat er een artikel mist. Voorheen gebeurde dit gemiddeld 1x per kwartaal. Het artikel zit niet in de doos, maar is volgens de leverancier wel ingepakt. Hij zegt dit te kunnen aantonen met CCTV beelden. Er lijkt niet met de dozen geknoeid te zijn, omdat ze netjes gesloten aankomen. Met de leverancier heb ik overigens een prima verstandshouding. Wanneer ik signaleer dat er een item ontbreekt, maak ik daar melding van en ontvang ik netjes een creditnota. Tot vandaag. Vandaag kreeg ik het bericht dat de leverancier de samenwerking stop wil zetten, omdat er de laatste tijd te vaak artikelen ontbreken. Hij legt de oorzaak bij onbetrouwbare transporteurs en vind het heel jammer. Er is de afgelopen weken al gewisseld van transporteur, maar dit heeft niet geholpen. De leverancier is oprecht teleurgesteld dat onze samenwerking op deze manier tot een einde moet komen (en ik overigens ook), maar hij staat wel open voor een oplossing. Heeft iemand een idee hoe dit probleem opgelost kan worden? Is het bijvoorbeeld realistisch het risico te delen? Alvast dank voor de reacties. Anton
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.