RantheMan

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Den Haag

RantheMan's trofeeën

  1. Beste Enroq, Ik herken het wel. heb zelf ook een aantal specialistische webshops, en zie steeds minder conversies uit vergelijkingsites, maar goed, zolang ze meer opleveren dan kosten.. Overigens is het ook wel logisch, als je ziet hoe google steeds meer de voorkeur geeft aan specialistische sites vs generieke sites is het voor die partijen ook moeilijker organisch te scoren en scoren ze met name door hun naamsbekendheid, wat weer gekoppeld is aan een enorm marketing budget.. Dus tsja..
  2. Hoi Jasper, Ja dat had ik zelf ook al bedacht, of overwogen, echter mijn huidige design laat dat niet direct toe, of het moet ergens onder de fold zijn en dan heeft het weer minder toegevoegde waarde in mijn optiek, maar ik ga er toch nog eens stevig over nadenken, hoe dat beter naar voren te laten komen. Bedankt voor je meedenken! Aan alle anderen, ik heb overal een button geplaatst met de nadruk op de garantie termijn van 2 jaar, hopelijk neemt dat wel een drempel weg :)
  3. Ten eerste allen bedankt voor jullie reacties, dat stel ik zeer op prijs! Beide punten erken ik en ergeren mij ook enigszins, echter beide zijn standaard zaken in de webwinkel software die ik gebruik en ik kan dat helaas niet veranderen. Maar ik zie ook geen uitstappers in het afrekenproces, dus vooralsnog ogenschijnlijk geen schade. De captcha is inderdaad niet de meest gebruiksvriendelijke, persoonlijk had ik liever geen captcha, maar ook dit ligt voorlopig buiten mijn bereik.. De domeinnaam heb ik zo gekozen omdat het "lekker bekt", en dus makkelijk te onthouden tijdens een oriëntatie proces, tenminste dat hoop ik. Daarom heb ik ook "Fred met de Pet, uw adviseur in LED" op zoveel mogelijk plaatsen geplaatst, zodat dat zorgt voor een stukje herkenbaarheid. Ik heb lang getwijfeld over jij/je vs. U/uw de laatste vind ik toch een stuk netter staan op een website, maar vinden jullie het wel acceptabel om op een website met je/jij aangesproken te worden? Ik zal inderdaad mijn eigen onbewust gegenereerde slagzin eens ergens gaan verwerken, klinkt best goed :) Dank voor de tip. Het stukje over behoorlijke investering zal ik aanscherpen een aanpassen zodat het meer als USP kan worden ingezet vs. traditionele verlichting! Bedankt voor je lijstje, ik bedenk me nu dat ik de garantie beter naar voren moet laten komen, dat lijkt me wel een cruciaal punt waar ik veel te weinig aandacht aan heb geschonken. Maar als je je lijstje toetst aan mijn webshop, voldoe ik dan (los van de garantie, die overigens 2 jaar is) aan je verwachtingen? Over je search results, mijn seo inspanningen richten zich niet direct op den haag, en zeker niet op zulke relatieve longtail, op termijn zal ik me daar zeker voor inspannen, maar er zijn op dit moment belangrijkere trefwoorden/short tail keywords waar ik me op focus. Neemt niet weg dat als je iets nodig hebt en ik voldoe aan je criteria, je me nu weet te vinden, bezorging kan in jouw geval binnen 10 minuten :) Nogmaals bedankt voor jullie feedback. Mochten jullie of anderen nog meer te melden hebben, ik hoor het graag! Gr RTM
  4. Omschrijving van je concept: Een Webshop voor LED verlichting. We verkopen alleen de meest voorkomende en in de bouwmarkten meest verkochte type LED verlichting, van Inbouwspots tot losse lampen. Mede daarom (en enkele andere redenen) kunnen we de prijzen enigszins onder marktconform houden. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Tsja wat niet, eigenlijk heb ik alles zelf gedaan, Website ontwerp, On-page seo, en begonnen aan het langdurige werk van off-site seo Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Ik zou LED verlichting graag toegankelijk willen maken voor iedereen. De termen in LED kunnen nog al wat verwarring scheppen en ik wens het toegankelijk te maken voor iedereen. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Eerlijk is eerlijk, niet heel veel, er zijn voldoende andere webshops met LED verlichting, en daar probeer ik mij gewoon tussen te worstelen... Wat voor feedback hoop je te krijgen: Inmiddels ben ik ruim 2000 unieke bezoekers verder, een mooie mijlpaal in ruim 2 maanden. Maar het levert ook hoofdbrekens op en daar heb ik jullie voor nodig! Namelijk mijn conversie ligt nu ruim onder de 1% en dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb nog andere webshops en daar ligt het conversie % tussen de 2 en 3% en bij 1 zelfs op 6%. Al het organisch verkeer komt binnen op de juiste trefwoorden, bounce percentage over de laatste 1000 organische bezoekers is slechts 13,1% en de gemiddeld bezochte pagina's ligt op 4,3 p/visits Maar na verloop van tijd wordt je blind voor je eigen fouten, en ik zie het niet, dus vandaar mijn vraag aan jullie. Waar liggen de verbeterpunten op het gebied van conversie? Verder sta ik open voor elke andere feedback, immers velen weten meer dan 1, en zeker de mensen op HL :) Ook al lees ik vaak mee, met posten ben ik hier een newbie, maar desondanks hoop ik op stapels feedback! hoe meer hoe beter Alvast bedankt!
  5. och, een advertentie in een HaH blad kan nooit veel kwaad natuurlijk. Wat je in de advertentie zet is veel doorslaggevender. hier in de HaH bladen zie je veel kortingsbonnen, en eerlijk is eerlijk, als ik naar de wasstraat rij met mijn auto, dan heeft mijn eega hem ook al keurig voor me uitgeknipt. Dus als je echt een leuke en aantrekkelijke actie kunt verzinnen, dan is het denk ik wel de moeite waard om het te proberen!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.