rhuizer

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

rhuizer's trofeeën

  1. Welk nummer heb je gebruikt dan en welke opties? Ik pak optie 2 en daarna optie 1.
  2. Dat is wellicht een optie inderdaad alleen dan zou ik ze daarover toch graag informeren aangezien het betalingstermijn is verstreken.
  3. Beste mensen, Ik ben al ongeveer een week bezig om contact te krijgen met de belastingsdienst telefoon voor zakelijk ondernemers. Ik krijg constant de melding dat er geen medewerkers beschikbaar zijn en ik het later nog eens moet proberen. Na sinds vorige week woensdag dit nu zeker 50 keer geprobeerd ben ik ten einde raad. Mijn betalings termijn voor mijn Naheffingsaanslag omzetbelasting is reeds verlopen en deze is niet correct. Iemand nog advies op dit vlak? Alvast bedankt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.