Ningbochina

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Ningbochina's trofeeën

  1. Hallo René, Bedankt voor je heldere en duidelijke feedback! Ik heb morgen vroeg in Ningbo een meeting met de forwarder en ga je punten opnemen in mijn agenda belangrijkste voor mij is dat de forwarder mij morgen vroeg tekst en uitleg gaat geven en een time line wanneer de goederen zijn uitgeleverd in de UK, ik heb de forwarder al aangegeven het naadje van de kous te willen weten en tot de bodem te gaan. Aan de hand van dit gesprek beraden we ons op vervolg stappen Klant speelt al 2 mnd allerlei spelletjes en ben er helemaal klaar mee met grappen die me al handen vol geld hebben gekost en beraad me ook op compensatie voor gederfde inkomsten en de extra kosten die ik voor hun heb gemaakt met vriendelijke groet Roy,
  2. Beste Rene, bedankt voor je advies de goederen zijn 2 FOB LCL shipments Ik heb documenten dat er illegaal is gehandeld en ook kopie van valse payment slip/factuur punt 1 tm 5 is duidelijk vriendelijke groet, Roy,
  3. Goedendag, Ik heb denk ik een beetje een uitzonderlijk probleem, en hoop dat iemand advies heeft. Een klant van mij heeft goederen vrij gekregen via de forwarder zonder te voldoen aan alle financiele verplichtingen naar mijn bedrijf en ik heb de orginele BL nog steeds in handen Het gaat om 2 verschepingen, mijn partner heeft de klant deze week bezocht in England om een geschil uit te spreken over kwaliteit van een lucht vracht, ze hebben een claim bij ons neer gelegd die ze nooit hebben kunnen onderbouwen. Tot onze verbijstering stond ook de zee vracht bij hun op de vloer( waarvan wij dachten dat dit nog gewoon in de haven stond) en de orders waren niet meer compleet en zee en lucht vracht waren gemixed Andere producten zijn al uit geleverd aan hun klant zonder dat de balance betaald is en vrij gegeven door ons. Ik heb de forwarder( appointed by client) hier op aangesproken en die gaf aan dat hun agent en de klant iligaal gehandeld hebben,maar zijn naam staat op de BL als transporteur Bij iedereen is nu grote paniek uit gebroken, klant, agent en forwarder en willen dit met gedeeltelijke betalingen oplossen en dat ik de goederen per direct telex release ::) >:( ??? Wij vinden deze vergrijpen dusdanig dat wij verdere stappen overwegen Tegen de forwarder( die uit eindelijke de goederen heeft vrij gegeven ) en de klant die valsheid in geschrifte heeft gepleegd door valse documenten en payment slips te verschaffen aan zijn agent iemand Idee of ervaring hoe dit aan te pakken? met vriendelijke groet
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.