Jump to content

Johnny Be Good

Senior
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • Gender
    Male
  • First name
    John
  1. Probleem is natuurlijk dat mensen verwent zijn en als ze op zat. avond 21:00 op een site klikken voor een gratis ebook of video, dat men dan verwacht het om 21:05 uiterlijk te ontvangen en als je het operationele backoffice proces dan handmatig gaat maken dan valt dat niet mee.
  2. Er zijn diverse maniere om een website populairder te maken. In deze thread wil ik de mogelijkheid voor een social media ruil aankaarten. Op een website (wordpress based) wil ik iets weggeven maar daarvoor likes(FB) of tweets(Twitter) als betaalmiddels vragen. De vraag is dan hoe je dat het simpelste implementeert. Er is een site voor welke zoiets ondersteunt (betaalsociaal dot nl) maar die vind ik eigenlijk te duur. Dan moet er ergens al een aardige inkomstenbron tegenover staan. Iemand suggesties om betalen met social media posts mogelijk te maken ?
  3. beste Jeroen, > Optie 1, maar wat triggers toevoegen (bijvoorbeeld na het lezen van 2 à 3 artikelen ). Het is een Wordpress-based webportal. Hoe kan ik je suggestie (rechten beperken na het lezen van 3 berichten) dan implementeren ? > Overigens kun je wel degelijk aan anonieme mensen je boodschap communiceren :) Waar denk je dan aan ?
  4. Veel websites zijn gefocused op een product/bedrijf. Ook mijn bedrijf heeft dergelijke websites. Naast dergelijke websites wil ik graag een informatieve webportal opzetten. De webportal verkoopt/levert niets maar informeert op een specifiek productsegment de gebruiker. Natuurlijk heb ik wel de intentie om vanaf deze webportal te verwijzen naar eigen productwebsites. Echter, nu heb ik 2 mogelijkheden: 1. alles open Alle info stel ik dan onbeperkt beschikbaar. Ik verwacht dat deze webportal het goed gaat doen in Google en ook veel bezoekers gaat trekken. Als ik een nieuw product of actie heb kan ik dat op de webportal aankondigen. Maar ik weet dan dus niet wie de bezoekers van die webportal zijn en kan ook niet direct met hen communiceren. 2. Voor de info registratie van gebruikers vereisen Ik kan ook verlangen dat bezoekers registreren om toegang te krijgen voor de info op de webportal. Dat is dan een drempel en wellicht schrikt dat wat gebruikers af maar als ik dan een productintro of aktie heb, dan kan ik ze wel allemaal emailen. Wat is jullie advies, 1) Open/onbekend of 2) registreren ?
  5. Jammer dat de innovatie-vouchers zijn uitgestorven. Heb dat als een simpele en bruikbare tool voor onderzoek/innovatie bij MKB-bedrijven ervaren.
  6. Op een (Wordpress-based)website wil ik een pagina toevoegen waar allerlei websites van een specifiek marktsegment worden vergeleken, je weet wel, de site-URL, een stukje beschrijving, de plus- en de min-punten, prijsinfo en wat ruimte voor reviews. natuurlijk prettig als bezoekers zelf een site kunnen toevoegen of info(reviews) kunnen aanvullen. De algemene-lijstjes WP plugin Listly komt aardig in de buurt maar bied eigenlijk weinig support voor een vergelijkingslijstje van websites. Omdat hier nogal wat WP-guru's zitten.... iemand een suggestie ?
  7. Tja eigen opa's/oma's als voorbeeld stellen is leuk. Maar de link die Highio inbrengt zegt: 500.000 ouderen doen niet aan internet En uit de link van Iwan van CBS blijkt dat slecht 1/3e deel ouderen >75 jaar toegang heeft tot internet. Een online dienst aanbieden resulteert dan simpelweg in een reductie van je markt met een factor 3. Dat tempert mn enthousiasme om een online dienst voor ouderen aan te bieden aanzienlijk ! Maar goed, blijkbaar is het niet anders.
  8. Dat heet Projectie geloof ik... als je iets niet snapt.. denken dat de vragensteller het zelf niet snapt ;-)
  9. Als je vandaag een leuke dienst kunt optuigen (thuis bezorgd of vergelijkingssite) dan maak je een website en wellicht een app en je kunt je klanten de dienst gaan geven. Maar geldt dat ook vandaag als je doelgroep ouderen is (70+). Is er ergens marktinfo/ervaring hoe toegangelijk die doelgroep is op een online manier ?
  10. Dank voor je reactie (je verdient een Reus-! maar op dit forum is men zo flauw om dat pas mogelijk te maken nadat je 10 berichten hebt gepost, dus die heb je nog tegoed ;-) OK, dus uitzendconstructie is aantrekkelijk als je de backoffice door payrollbedrijf laat verzorgen. Maar moet je aan formele zaken voldoen als je jezelf uitzendburo gaat noemen ?
  11. Je hebt gelijk. Als die partner niet in de bijstand zat, dan was hij meteen gaan participeren (maar had ook geen inkomen gekregen). Dat participeren kan nu niet. Dus dan is het een kwestie van.... wat kan nog wel... En dit komt wellicht over als zwalken. > Vier maanden geleden meende je dat dit niet jouw pakkie-an is. Heel alert ;-) Tja, toen ging het toevallig ook over Bijstanders maar ik hoop wel dat het verschil tussen de situaties ook duidelijk is.
  12. @Highio > @JBG: ik schrijf niet wat jij denkt te lezen. Dat zou goed kunnen en dan zou het wellicht handig kunnen zijn als je aangeeft waar de mismatch zit volgens jou....
  13. Je gaf eerder aan dat je heel goed wist wat wel en niet met goedkeuring van de uitkerende instantie kon, dit lijkt me nou ook typisch zo'n vraag om aan hen voor te leggen. Als je van hen de goedkeuring krijgt, ben je rond, lijkt me? Even terug. De vraag was NIET hoe kan ik bij vennoot de bijstandsuitkering en inkomen combineren. Dat is zondermeer niet de bedoeling. Inkomen, zelfs babysetten, hoort niet naast de bijstanduitkering. Er is echter een uitzonderingsregel... de aankomende vennoot mag wel huiswerk doen als voorbereiding voor zijn toekomstige onderneming (daarbij is dus GEEN sprake van inkomen). En dan was de vraag: Hoe kun je netjes ongelijk starten. Ik vandaag bv en de Bijstander/vennoot pas in 2016. En een mogelijkheid die in deze discussie is ontstaan is.... ik start met firma-X vandaag en Bijstander gaat Firma-Y voorbereiden. En in 2016 gaat Firma-Y pas starten en kort daarna gaan Firma's-X&Y fuseren.
  14. @Highio > Zelf werkgever worden? Heb je deze richting al eens onderzocht bij UWV/Werkplein? > Hiervoor bestaan enkele regelingen, afhankelijk van de achtergrond van wat je noemt de bijstander. > Deze kan op een later moment firmant worden. Een regeling dat een Bijstander zelfstandig actief kan gaan worden is me bekend. Maar de mogelijkheid dat hij later firmant kan worden was me niet bekend. > Op persoonlijke titel: je hebt een opvallende berichtengeschiedenis. Hoe bedoelu ?
  15. Klopt, we zijn het eens. De vraag was dus feitelijk... hoe blijf je binnen die uitzonderingsregel.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept