engel0410

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

engel0410's trofeeën

  1. Ik wacht eerst donderdag het gesprek af. Ik stel me nu de vraag waarom ik niet naar het stemmetje in mijn achterhoofd luisterde die zei "niet doen". Soms voel je je gewoon machteloosheid in je opkomen. Er zijn nog altijd mensen die een ander moeiteloos onderuit halen. (de achternaam van de adviseur is Walst. Ik had het kunnen weten). Maar ook mensen zoals ik die het laten gebeuren. Ik weet dat ik ook sterk sta en hem aan zijn toezegging houd het contract om te zetten naar het oude.
  2. In 2012 heb ik voor 2 jaar een contract afgesloten bij Dichtbij.nl. Omdat ik pedicure ben, ben ik door hun benadert. Er zou een button geplaatst worden zodat de bezoekers van Dichtbij direct op mijn website kwamen. Zij zouden het eerste jaar ook een advertorial van mij plaatsen. Dit contract kwam tot stand. Er werd maandelijks automatisch een bedrag van € 90,00 exclusief BTW van mijn zakelijke rekening afgeschreven. Dit contract zou op 7 januari 2015 aflopen. In April dit jaar ben ik weer benadert door hun adviseur we hadden een gesprek over het verloop van mijn praktijk en mogelijk de nieuwe cliënten. Ik vertelde hem dat ik geen cliënten heb gekregen door de advertentie. De adviseur zei dat ik veel meer naar buiten moest treden. Hij had een mooi verhaal en zou mijn praktijk van mei tot oktober extra op de site van Dichtbij.nl promoten. Er zou een zakelijke Facebook en Twitterpagina voor mij geopend worden en ik zou 1000 flyers krijgen. Dit allemaal kosteloos. De kosten van de nieuwe contract zou nu op € 150,00 exclusief bedragen. Ik stemde toe en tekende. ’s Avonds vertelde ik mijn man erover. Hij vroeg mij hoe ik dat dan moest bekostigen want er zijn geen nieuwe cliënten gekomen. Om het nieuwe contract te kunnen bekostigen zou ik iedere maand 6 nieuwe cliënten moeten krijgen. Mijn praktijk liep door de crisis juist achteruit. Ik was het er mee eens en heb diezelfde avond een email naar de adviseur gestuurd dat ik van het nieuwe contract afzag. Maar helaas ik had getekend en gaf hij mij te kennen dat dit niet onder colportage valt dus hield hij mij aan het getekende contract. Ten einde raad heb ik hem gevraagd nog eens langs te komen. Ik legde mijn probleem voor dat het voor mij niet haalbaar is de kosten van de advertentie te betalen. Omdat ik begreep dat ik er toch niet onderuit kon heb ik hem gevraagd het nieuwe contract te vervangen voor het oude contract. Gelukkig ging hij daar mee akkoord. De promotie van mijn praktijk die tot oktober zou duren ging gewoon door. Dat is ook gebeurt en ik kreeg 1000 flyers. In oktober kreeg ik ineens een factuur van de advertentie die niet door zou gaan van € 150,00 exclusief. Met 14 dagen later een herinnering. Mijn oude factuur werd altijd automatisch afgeschreven maar nu kon dat niet. Ik heb de financiële administratie meteen een brief geschreven dat de factuur niet klopt en dat het een misverstand is. Zij hebben mijn brief doorgestuurd naar Dichtbij.nl waarna zij mij het nieuwe contract die ik had ondertekend mailde. Ik heb toen de mail die ik van de adviseur had gekregen waarin stond dat zoals afgesproken het nieuwe contract werd omgezet naar het oude. Vorige week kreeg ik een telefoontje van de adviseur dat hij hij donderdag 13 november langs wilde komen vanwege misverstanden over de factuur. Ik heb hem gemaild dat ik hem hield aan de afspraak die we overeengekomen waren, maar ook dat het misverstand bij Dichtbij.nl lag. Hij heeft daar niet opgereageerd. Om verdere problemen te voorkomen is de afspraak blijven staan. Vandaag kreeg ik weer een factuur voor de maand november met je raad het al een verkeerd bedrag. Op de één of andere ben ik bang dat hij mij aan het nieuwe contract, die ik dus niet wilde wil laten houden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.