ray65

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

ray65's trofeeën

  1. Mijn pakket kan zonder problemen 36 uur onderweg zijn door de isolatieverpakking. Maar ik verwacht van de pakketdienst als ze een garantie geven voor aflevering de volgende dag voor een bepaalde tijd dat dit ook gebeurt. Twee keer in nog geen maand tijd niet de afspraak nakomen en niet luisteren naar de wensen van de klant.... ik heb er eigenlijk geen (nette) woorden voor.... Iemand nog suggesties voor een bedrijf dat zich wel aan de afspraken houdt? En mocht er iets misgaan zich dan niet verstopt.
  2. Ik ben een startend ondernemer en exporteer vriesgoederen naar verschillende landen. Mijn producten zijn het laatste jaar zeer populair geworden bij de afnemers hetgeen ook de kleinere consumenten niet is ontgaan. Om op de groeiende vraag in te springen wil ik ook deze groep mensen zo goed mogelijk bedienen door direct te verzenden naar klanten in landen waar geen distributeurs zijn. Ik heb verschillende pakketdiensten geprobeerd maar tot nu toe heeft het me meer gekost dan opgeleverd. Post.nl rekent een hoge prijs maar levert wel op tijd af. Al moet ik ook soms zelf oplossingen aandragen als er iets mis gaat met het transport. Zo moest ik bij een zending naar Madrid zelf regelen dat het pakket in een vriezer geplaatst werd om het een dag later aan te leveren vanwege file en einde werkdag van de desbetreffende medewerker daar. DPD heeft me al veel geld gekost. Beloofd wordt het pakket aan te leveren binnen 36 uur. Gebeurt dit niet dan is het niet meer hun probleem. Ik zit dan op de dag van aflevering de gehele dag aan de telefoon met medewerkers die me geen stap verder brengen en niets uit kunnen richten om het pakket veilig te stellen. Gevroren waren gaan zo verloren en mijn klanten weigeren de zending (terecht) maar vanuit DPD komt geen enkele vergoeding. Nu twee zendingen op rij ... Natuurlijk is automatisering prachtig, maar ik zou ook zo graag zien dat een bedrijf dat bezuinigd op personeel het personeel dat er nog rondloopt zo selecteert dat zij ook oplossingen kunnen aandragen in plaats van mij vertellen wat ikzelf al gezien had in de tracking gegevens... Ik ben vandaag van 10:00 tot 17:30 bezig geweest met telefoneren en mailen naar verschillende depots en weet nog steeds niet wat er ondernomen is of waar mijn pakket uithangt. Waarschijnlijk is mijn nieuwe klant ook niet meer onder de indruk van mijn beloftes. ray
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.