Jump to content

Rechtenkrom

Junior
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  1. Beste Higherlevel leden, Ongeveer 6 maanden geleden heb ik dit topic geplaatst met de vraag wat jullie van mijn onderneming Rechtenkrom vonden. Jullie feedback hebben wij zeer serieus genomen, en hebben de afgelopen 6 maanden hard gewerkt. Omdat het mij niet netjes lijkt om een heel nieuw topic aan te maken, vraag ik in dit topic wat u van de nieuwe website van Rechtenkrom vind! Graag ontvangen wij feedback als u onduidelijkheden ervaart. Wij zijn vooral benieuwd of de eerdere reageerders nogmaals een kijkje zouden willen nemen, en of jullie nog feedback voor ons hebben! Met vriendelijke groet, Andy Rechtenkrom
  2. Ten eerste wil ik zeggen dat uw website er strak uit ziet. Ik heb nog wel een opmerkingen: Als ik scroll op de website merk ik steeds dat de website hapert. Vind dit persoonlijk erg storend. Als tip zijnde zal ik u graag willen mee geven om geen wordpress templates te gebruiken. U bent namelijk al de zoveelste die ik met dit template zie waardoor ik niet uw eigen identiteit in de website zie. Met vriendelijke groet, Andy
  3. Beste Higherleven leden, Na een aantal lange dagen en nachten van programmeren heb ik de meeste feedback van jullie kunnen verwerken. Graag zou ik feedback willen op het registreer proces. Over het proces heb ik 3 vragen: Is het duidelijk waarvoor je je aanmeld? Is het aantrekkelijk genoeg om je aan te melden als bedrijf of om een aanvraag te plaatsen? Moet je op dit moment teveel informatie in 1x invullen om je aan te melden of is het goed zoals het nu is? Met vriendelijke groet, Andy
  4. Hoi Highio, Ik heb de reageer knop zonder citaat gevonden. Zal er op letten! Met vriendelijke groet, Andy
  5. Het idee om een webshop in toevoegingen te beginnen lijkt mij niet verkeerd! Het eerste wat mij opvalt aan de landingspagina is dat de slider er goedkoop uit ziet. Aangezien de website uw visite kaartje is geeft mij dit geen goede indruk. Daarnaast vind ik ook de 2 tekstblokken er uit zien als 2 advertentie blokken. Bent u bekend met het principe AIDA? Als u dat niet bent zal ik u er graag naar verwijzen. AIDA staat voor Attention Interest Desire Action. Als een bezoeker op uw landingspagina komt moet u dus eerst zijn of haar aandacht pakken. Daarna moet de bezoekers interesse worden opgewekt in het product. Als 3e moet u de bezoeker het gevoel geven dat ze het nodig hebben, en als laatste voegt u ook werkelijk een blok toe waar u tot actie aanroept, bijvoorbeeld een knop dit zegt "Bekijk nu onze voorraad". Op de pagina waar uw producten staan staat erg weinig informatie. Ik als auto leek (wel eigenaar van een auto) zal hier graag extra informatie willen zien, bijvoorbeeld motor types en inhoud die u wel ziet als u op het product zelf klikt. Daarnaast vermeld u inhoud ook niet consistent. Ik ben "inhoud 400ml" tegen gekomen en "inhoud set 2-delig". Graag zou ik overal willen weten hoeveel ml er in zit! Met vriendelijke groet, Andy
  6. Beste Highio, Dank voor uw feedback! U heeft het aardig duidelijk gemaakt dat het van belang is om persoonlijke contact informatie op de website te weergeven. Dit zal ik deze week dan ook aanpassen! Betreft uw 2e punt waren wij hier al een keer eerder op gewezen. Dit is reeds ook in ontwikkeling gegaan. Binnenkort kunnen bedrijven aangeven binnen welke radius opdrachten relevant voor hun zijn. Over het punt van top x gemeenten zal over worden nagedacht. Daarnaast wil ik iedereen tot nu toe bedanken voor de feedback! Van een aantal punten waren wij niet bewust en dit word dan ook zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Andy
  7. Beste Joost, Dank voor uw feedback. Uw feedback geeft een aantal punten goed duidelijk weer. Ik zal uw feedback per punt beantwoorden. 1: Betreft de zin honderden specialisten zijn wij er van bewust dat er geen 100 bedrijven zijn aangemeld. Wel worden wij honderden keren per dag bezocht waaronder ook door bedrijven. Verder haal ik uit uw feedback dat het slimmer is om bedrijven eerst hun bedrijfsprofiel in te laten vullen voordat ze verder kunnen! 2: Het eerste jaar is totaal gratis. Na het eerste jaar betaald u 149,99 euro per 3 maanden. Het platform bied op dit moment de kans om offertes te sturen, te factureren, betalingen te doen en om contact via de website te hebben. Daarnaast geeft het platform u de kans om meer opdrachten binnen te halen. Graag hoor ik van u wat u een redelijke prijs vind of wat u mist. De prijs was eerst 89,99 euro per 3 maanden, maar dit zou volgens een aantal personen uit de doelgroep het platform een uitstraling van laag niveau geven. Vandaar dat de prijs naar 149,99 is gegaan! Graag hoor ik hier nog feedback van u op! 3: In ons oog is het anders omdat bedrijven niet alleen hun diensten kunnen aanbieden. Zij kunnen ook alle zakelijke aspecten afhandelen. Daarnaast is het platform ontwikkeld met als doel om het voor een hulp zoekende makkelijker te maken om goede hulp te vinden! Door het plaatsen van een aanvraag kan een hulp zoekende meerdere reacties ontvangen van verschillende ondernemers, waardoor deze meerdere ondernemers leert kennen om uit te kiezen. Het waarderingssysteem is bedoeld om de hulp zoekende een beter beeld van elk bedrijf te geven. 4: Hier hebben wij helaas niks voor. Wij laten de oproepen staan. Als er een ondernemer zich aanmeld die wel deze aanvragen kan beantwoorden, dan is de kans er nog. Hoe zou u dit willen zien? 5: Dank voor uw feedback. Wat ziet u als een goede periode om een opdracht open te laten staan? Wij denken zelf aan 1 maand. Dit punt van feedback zal ik tevens z.s.m. verwerken! 6: In het begin leek ons boekhouders de makkelijkste doelgroep om te werven. Daarom dank voor uw feedback. Dit zal worden aangepast zodat het duidelijk is dat wij alle juridische en fiscale beroepen zoeken. Daarnaast ben ik zeer benieuwd wat u mist op ons platform. Wij willen graag natuurlijk elk juridisch en fiscaal bedrijf op Rechtenkrom, dus ook u ;) Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, Andy
  8. Dank voor uw reactie John B. Ik zal het plaatje of de kleur van de tekst aanpassen. Betreft het punt "gratis" zit ik nog een beetje in dubio.. Voor de gebruiker wil ik het duidelijk houden dat het gratis is om een aanvraag te plaatsen. Ik zal kijken hoe ik dit punt van uw feedback kan verwerken!
  9. Beste John B, Bedankt voor uw feedback! Ik had uw eerdere reactie al gelezen en hier over na gedacht. Betreft de review hadden wij er willekeurig eentje uitgekozen, aardig ongelukkig blijkbaar. Dit zal ik aanpassen. Mag ik daarnaast vragen met wat voor device u de website bezocht heeft(desktop, laptop, tablet, telefoon)? Wij zijn er van bewust dat informatie altijd gratis te verkrijgen is, wij willen het daarentegen wel duidelijk maken voor de gebruiker dat het plaatsen van een aanvraag geheel gratis is. Vandaar de bewuste keuze om aan te geven dat het platform voor een opdrachtgever gratis te gebruiken is. Als u dit na mijn uitleg nog steeds misleidend ervaart dan hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Andy
  10. Omschrijving van je concept: Rechtenkrom.nl is een online platform dat het vinden van een goed bedrijf in de juridische of fiscale sector makkelijker wilt maken. Gebruikers kunnen een aanvraag voor hulp plaatsen, waar ondernemers dan weer op kunnen reageren. Als de ondernemer de gebruiker heeft kunnen helpen kan de gebruiker de ondernemer een waardering geven. Deze waarderingen zijn bedoeld om toekomstige gebruikers te helpen bij het kiezen van een goede ondernemer. Ondernemers kunnen zowel bedrijven, freelancers als studenten zijn. Mijn vragen 1. Wat is jullie eerste indruk als je op mijn website komt: www.rechtenkrom.nl. 2. Logo: Wat is uw indruk als u het logo van Rechtenkrom ziet. 3. Plaatjes, en foto's: zijn deze duidelijk en relevant, moet ik mijn stijl veranderen? 4. Teksten: zijn deze te lang, kort, niet nuttig enz... 5. Plaatsen van aanvraag: Is het duidelijk hoe deze ingevuld moet worden? 6. De opbouw van de website: Wat vind u van de opzet? Trekt het u aan om een aanvraag te plaatsen of om u te registreren als bedrijf? Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: De website heb ik zelf ontwikkeld. Ik heb een aantal gebruiksvriendelijkheid onderzoeken gedaan bij mijn doelgroepen. Ik heb mijn website laten reviewen door mijn werkgever en daar tips van ontvangen om de website aantrekkelijker te maken. Ook heb ik een marktonderzoek gedaan of er vraag naar dit concept was. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Het vereenvoudigen van het zoeken van fiscale en juridische hulp. In mijn huidige omgeving is het vaak voorgekomen dat bijvoorbeeld de boekhouder of advocaat ver onder de maat presteerde, en dit vooral vanwege het feit dat het niet makkelijk was om genoeg informatie/recensies te vinden over het des betreffende bedrijf. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Het concept van online platformen en offerte platformen bestaan al een tijdje. Het verschil is dat dit concept specifiek is voor de juridische en fiscale sector. Daarnaast kunnen alle zakelijke aspecten via het platform afgehandeld worden. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Ik hoop feedback te krijgen op mijn eerder gestelde vragen en tips om de website aantrekkelijker te maken om te gebruiken.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept