Rogier21

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Rogier21's trofeeën

  1. Langsgaan kan helaas niet, ik woon in Canada, dus dat is wat lastig dan.. Ik heb een bedrijf hier, niet in Nederland, maar ik werk in princiepe in NL gewoon onder extra bijverdienste (werk uit arbeid), niet werk uit loondiest of eigen bedrijf. Ik heb een aantal websites bekeken van bureau's en daar kon ik aangeven of je particulier of een bedrijf bent, helaas heeft er maar één ook gereageerd maar die had een behoorlijke rare prijsregeling.
  2. Hallo allemaal, Ik heb een probleem met een klant, korte situatieschets: Ben geen ZZP'er, heb dus geen KvK inschrijven e.d. en doe bijna nooit freelance werk. - Softwareontwikkelopdracht besproken en offerte verstuurd 15 maart 2014 - Schriftelijk goedgekeurd op 8 april - Werk begonnen en testversies opgeleverd rond september - Originele projectmanager is daar vertrokken en collega heeft het overgenomen - Nog wat kleine aanpassingen hier en daar maar product is behoorlijk af - Heb op 24 november factuur van €4250,- verstuurd - Nog wat contact gehad en kleine aanpassingen gedaan maar het contact is vrijwel weg - Heb nog 2 herinneringen per mail verstuurd en 2 weken geleden per aangetekende brief nogmaals een laatste betalingsherinnering verstuurd - Site offline gehaald en opeens was er weer contact, maar geen geld - Nog een paar keer gemaild en gebeld maar geen gehoor Kreeg van de oude projectmanager te horen dat het niet zo goed gaat met het bedrijf dus ik wil zsm achter mijn geld aanzitten. Ik wil dus een incassoburea inschakelen aangezien ik zelf ook zeer druk ben en in een compleet andere tijdzone woon (-8 uur met Nederland) is het lastig communiceren. Ik heb wat gezocht hier en online maar "incasso-bureau ervaringen" is geen goed zoekwoord :) Heeft iemand positieve ervaringen met een incassbureau? Liefst no-cure-no-pay. [Mod edit: titel gecorrigeerd]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.