Lizzmedia

Junior
  • Aantal berichten

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Vestigingsplaats
    Volendam

Lizzmedia's trofeeën

  1. Er is inderdaad een afspraak gemaakt over de opdracht, de prijs is doorgegeven, hier heeft hij niet op gereageerd. in een later stadium heeft hij wel aangegeven te betalen. Tot op heden nog geen betaling ontvangen, ik wacht het af.
  2. In jou geval heb je daar gelijk in inderdaad. Alleen bij mij waren al problemen ontstaan nadat de klant de factuur ontving, dus dat is een ander verhaal.
  3. Bedankt Roel, Zelf had ik al het idee dat ik in mijn recht stond omdat hij inderdaad aangaf de factuur te betalen, maar ik wist het niet zeker, en kon er niet veel op internet over vinden.
  4. In mijn geval is bellen geen optie, dit heeft met de te verrichte werkzaamheden te maken. Enfin, net een e-mail gehad van de klant dat deze vandaag gaat betalen, dus ik ben zeer benieuwd. Allemaal bedankt voor jullie reacties! Geeft me een hoop zelfvertrouwen zo.
  5. Dankjewel voor je reactie, Er is nogal een meningsverschil ontstaan tijdens dit project, maar ik denk dat ik niet verkeerds heb gedaan, ik heb de prijs doorgegeven, klant heeft verder niet meer op de prijs gereageerd, maar heeft daarna nog wel andere mails gestuurd.
  6. Bedankt voor je reactie! Het gaat niet om een belachelijk hoog bedrag, maar voor mij als startende ondernemer is iedere factuur belangrijk.
  7. Beste mensen, Ik heb een dienst geleverd aan een klant van mij, vooraf heb ik een prijs doorgegeven, klant heeft hier niet op gereageerd, dus ik ben er automatisch (ik weet het stom stom!) vanuit gegaan dat deze akkoord ging. Prima, dienst afgeleverd, klant was zeer tevreden, factuur gemaild, 2 dagen geen antwoord (klant reageert meestal erg snel, nu dus niet), krijg ik een dag later een mail, dat hij niet akkoord is met de prijs, want zus en zo (dat deel zal ik jullie besparen), een hoop mails later, geeft klant aan de factuur te betalen en verder is het dus klaar zegt de klant, nu zitten we vandaag op de laatste dag dat de klant kan betalen, maar heeft dit nog niet gedaan, bij de vorige opdracht heeft dezelfde klant binnen 2 dagen al betaald. Ik had natuurlijk gewoon een offerte moeten opmaken en de klant dit laten tekenen, maar goed dit is niet gebeurd, wat kan ik nu verder doen? Sta ik nog wel in mijn recht of? Ik heb verder niet veel kennis van juridische en fiscale zaken. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :) Met vriendelijke groeten, Angela0104 :)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.