Philippe88

Senior
  • Aantal berichten

    36
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Philippe88's trofeeën

  1. Hoi Highio, bedankt voor je toelichting en je hebt helemaal gelijk, fijn om de discussie even te laten bekoelen. Gezien het feit HL hoog rankt en gelezen gaat worden door onze toekomstige klanten doet het mij ook zo fel reageren op de kritieken, wat te veel energie kost. Zo had ik ipv hier reageren al een hele serie nieuwe kinderwagen deals die klaar staan kunnen uploaden. ..Wait what? Kinderwagens uit China? voor babies? +10 Doe het niet posts verder! ;) Wetrada heeft iig wel een beetje stof doen opwaaien hier en ik ben inmiddels senior 8) Nogmaals dank voor alle input we houden jullie op de hoogte. Groet, Philippe
  2. Excuus voor mijn korte rant van hierboven, heat of the moment misschien. Kom je aan je startup, kom je aan het kindje misschien herkenbaar voor sommige, of niet. Nogmaals hartelijk dank voor alle feedback en kritiek ik denk dat we voor nu even genoeg feedback hebben om door te gaan en de site en concept te optimaliseren. Ik zal jullie hier op de hoogte houden indien we milestones bereiken in de toekomst voor degene die het interesseert. Met vriendelijke groet, Philippe
  3. Hallo Highio, van mij mag je het sluiten indien je dat nodig vind. Alle gegevens die jij aanhaalt Kvk, AVW, impressum zijn al ge-update op de website. Puur sluiten van dit topic op basis van dit argument slaat in mijn ogen nergens op, misschien dat de moderators er een eigen persoonlijke agenda op nahouden en topics liever censureren als ze het niet op argumentatie winnen. Hier is al eerder mee gedreigd via PM mijn gegevens zijn al lang nagetrokken bij het KvK. Fijn dat ik ook andere PM's ontvang van andere Nederlandse ondernemers met goede adviezen, met name hoe om te gaan met de discussie die hier is ontstaan vind ik erg waardevol. Nogmaals dank voor alle opbouwende kritiek en feedback en een vriendelijke groet naar alle Negative Nancy's die zich hier verzamelen. Philippe
  4. Op basis van de feedback die wij tot nu toe hebben mogen ontvangen deel ik graag mijn persoonlijke mening als TO met jullie. Het idee om een topic te openen voor WeTrada op een Nederlands forum voor "Ondernemerschap en Innovatie" waar ondernemers elkaar naar een hoger niveau zouden moeten helpen was voor feedback over ons concept en website. Uiteraard zijn er absoluut enorm goede suggesties en opmerkingen gepost, daar zijn we heel dankbaar voor en die zijn ook direct opgevolgd. Maar ik merk op obv de toon van de feedback en ook de privé berichten die ik ontvang dat wij in plaats van naar een hoger niveau worden geholpen meer de kant van de verdediging moeten gaan zoeken (persoonlijke mening). Ook zie ik dat het topic aardig wordt meegelezen en bepaalde posters bovengemiddeld veel onze website bezoeken, wat alleen maar een compliment is natuurlijk. Maar laat duidelijk zijn dat onze intenties alleen maar goed zijn, waarom zou je met kwade intenties een dergelijk topic openen op een publiek forum? Indien wij geen goede intenties hebben zou het dan niet slimmer zijn om in de schaduw van de anonimiteit te blijven? Mensen die vraagtekens zetten bij ons (in korte tijd behaalde) succes kunnen van mij via PM inzichten krijgen over onze bezoekersaantallen en bestellingen. Ook geef ik graag tips over mijn bevindingen en tools die zijn gebruikt als dat een andere ondernemer zou kunnen helpen. Plan van WeTrada is groter dan alleen handel van China naar NL, waar op dit moment alleen Nederlandse consumenten beter van worden. Ook gaan wij dit concept omdraaien en Nederlandse producten aan Chinese consumenten aanbieden. Nummer 2 ecommerce markt ter wereld (binnenkort nummer 1) zijn gek op Nederlandse (echte)producten (Dutch design, etenswaren etc). Daarnaast is het gezamenlijk online inkopen doen hier zo'n beetje de norm aan het worden. Hier zouden juist weer veel Nederlandse ondernemers van kunnen profiteren in de toekomst. Groet, Philippe
  5. Hoi Frank, klopt helemaal we werken op dit moment uit 1 database inwoners uit verschillende landen kunnen meedoen met dezelfde deal. Het WeTrada concept werkt alleen als wij een grote stroom bezoekers weten te genereren. Bedankt voor de typo alert en je compliment! Groet Philippe
  6. Hoi Hans, Volgens mij noemt niemand jou dom hoor, ik vraag je alleen goed te lezen voordat jij je oordeel op een publiek forum uit. We hebben inderdaad het domein al klaargezet en onze prijsberekeningen voor Duitsland al in de backend klaar staan. Maar dat is natuurlijk nog niet lanceren in een Markt. Zonder promotie komt er nog geen Duitser naar onze site. Indien we onze marketing starten in DE zullen alle Duitsers netjes landen op een .de site die geschreven is in het Duits. Onze basistaal is Engels vanuit in die taal voegen wij nieuwe deals toe en worden de vertalingen voor geschreven per markt. Klopt dat er minder deelnemers staan hij de Hoverboards deal dit komt omdat er gisteravond drie deals zijn doorgegaan en de tellers weer op nul zijn komen te staan en er weer nieuwe deelnemers in de deal komen te zitten. Momenteel doen we bijna een deal per dag voor deze producten dus je kan het in de gaten houden als je daar de tijd voor hebt. Jammer dat jij obv je aannames zomaar beschuldigen maakt over oneerlijk gedrag zie ook niet ons zakelijke voordeel als wij zouden doen waar jij op doelt, iets wat dus totaal niet aan de orde is op Wetrada laat dat duidelijk zijn. Bedankt voor je input.
  7. Hoi RT, uit respect voor andere ondernemers in Nederland die wellicht veel hebben geïnvesteerd in dit product en voor een hoge prijs moeten verkopen dump ik hun links hier liever niet. Nogmaals onze klanten bepalen voornamelijk op basis van de all-in prijs of de deal het hun persoonlijk waard is of niet.
  8. Hoi RT, ik vlieg morgen naar Shenzhen om onze nieuwe order de controleren. Bij deze leverancier staan containerladingen klaar voor verzending naar de US, voor het merk wat eerder is genoemd door Frank. Je kan gemakkelijk vinden waarvoor zij ze verkopen in de US. Op een paar schimmige MP advertenties na zijn wij by far de goedkoopste in Nederland. Dit is aan onze bestellingen ook te zien voor dit specifieke product. De doelgroep voor dit product is jong, zij zijn bedreven met research doen op het internet en kiezen (terecht) voor juist onze deal. Groet, Philippe
  9. Hoi Frank, Dit is een goeie suggestie dank daarvoor! Even kijken hoe we dit in het design kunnen implementeren maar mss met een mouse over of een informatie tekentje o.i.d. we gaan hier op broeden. groet, Philippe
  10. Bedankt RT voor de link dit is zeer waardevol en erg nuttig. Het WeTrada concept is veel groter dan een aantal deals dat momenteel hier op het forum in opspraak is. Ons assortiment is constant in beweging en zal worden aangepast per markt en afgestemd worden op basis van de interesses van onze klanten. Zolang wij ons assortiment aanpassen per markt en ons netjes houden aan de regel en wetgeving per land (zoals wij ook in Nederland doen) geloven wij dat ook onze Oosterburen blij zullen worden van WeTrada en geen boze Duitse brieven gaan opsturen. Nogmaals dank voor de input. Groet. Philippe
  11. Hoi Frank, wederom bedankt voor je input. Met het Hoverboard vergeet jij wel even voor het gemak de BTW en invoerrechten te bereken of was je van plan deze niet te gaan betalen? De shipping costs lijken mij ook wat laag in jouw schatting maar het zou kunnen lukken vanuit de US maar niet in een weekje. Daarnaast, wat als je je Hoverboard wilt omruilen binnen 30 dagen of hij gaat stuk binnen een paar maanden, aankloppen bij Amazon in de US? Iets op Amazon kopen of van een Nederlandse site kopen is natuurlijk echt appels met peren vergelijken. Over de modellen die jij aanhaalt heb je het natuurlijk volledig mis, heb jij wel eerst goed gekeken wat ze kosten en met welke prijzen wij een vergelijk maken op onze site? Wij vergelijken natuurlijk alleen met andere sites die dergelijke gelijkwaardige modellen op de Nederlandse markt aanbieden en berekenen daar over de besparingen. Groet, Philippe
  12. Hoi Hans, denk dat je het verkeerd hebt gelezen we gaan in DE lanceren over 2 weken. We zijn in NL begonnen.
  13. Nee? Heb je ervaring op de Duitse markt? Zo ja, wat zijn je bevindingen, interessant om te horen want we lanceren daar over twee weken. Groet, Philippe
  14. Hoi Hans, Bedankt voor je input en je tijd om onze website te bekijken. Zoals jij een persoonlijke mening hebt over de modellen op onze site zo zijn er natuurlijk ook andere mensen die een persoonlijke mening hebben die compleet afwijkt van de jouwe. Die hebben graag een prachtig ontwerp voor een betaalbare prijs in huis en zullen manieren vinden om deze in huis te halen. Wetrada is daarin niet de 'main enabler' maar slechts een van de honderden tot duizenden aanbieders die zich in deze niche bevinden. Jouw belangrijkste punt; niet alleen jouw iPhone en miskoop gereedschappen komen uit China maar kijk maar eens goed om je heen. De stoel of bank waar jij nu op zit is heus niet in Zweden gemaakt maar in China. Als je gaat optellen van al de spullen die jij nu in huis hebt staan wat er uit dit land komt dan sta je versteld heb jij een huis vol met rommel? nee, waarschijnlijk niet. Feit is dat de meeste productie in de loop der jaren is verdreven naar lagenlonen landen met name China daar kan je niet omheen. Als 90%/95% van alle spullen om jou heen uit dit land komen dan komt er natuurlijk ook veel rommel uit dit land simpelweg vanwege de schaalgrootte niet per definitie omdat het hier is gemaakt. Ook de merken die jouw hoogwaardige gereedschappen maken waar je wel blij mee bent worden in dit land gemaakt, uiteraard onder streng toezicht. Het verschil tussen iemand die een plaatje vind op een online b2b site waar duizenden fabrikanten op staan en Wetrada is, dat wij hier in China zijn, daadwerkelijk naar Foshan(plaats waar de meeste stoelen vandaan komen) gaan, de fabriek bezoeken, de productie bekijken, materialen inspecteren en nog belangrijker, de spullen bekijken die klaarstaan voor klanten die worden verstuurd. Deze business is absoluut niet voor beginners of mensen die eerst via een forum moeten uitvogelen hoe het allemaal werkt daar zijn de risico's te groot voor, die drempel te hoog. Wetrada verlaagt juist deze drempel en maakt het wel mogelijk om vanuit je studeerkamer op een veilige manier rechtstreeks producten te kopen zoals de ervaren handelaren dat kunnen doen. Zonder troep in huis te halen omdat er een hele organisatie achter zit die dit mogelijk maakt en verantwoordelijk voor is. Jouw punt zoals velen over de betrouwbaarheid is heel terecht, maar deze uitdaging geldt voor allen online ondernemingen en indien goed uitgevoerd ook het succes van de onderneming bepalen. Zo hebben wij in de plannen om updates toe te voegen als video product reviews en klanten reviews, we zijn pas net begonnen, Rome is ook net in een dag gebouwd. Opmerkingen over voorwaarden en bedrijfsgegevens, deze zijn opgemerkt en aangepast. we komen vandaag nog met een update. Allen dank om ons daar zo goed op te attenderen we hebben dit punt duidelijk onderschat. Groet, Philippe
  15. Hoi Richard, deze gegevens stonden wel vermeld op de site maar alleen in de afgeschermde betaalomgeving en worden dus nu snel verplaatst naar een openbare omgeving op de website bij 'over ons'. Druk einde van de middag maar op refresh en je kan ze aanschouwen. Goed idee om klanten zelf producten aan te laten dragen dit is absoluut iets wat we willen uitwerken om ook meer een crowdsourced assortiment te creëren. Op dit moment is het gehele assortiment door ons zelf geselecteerd en dit zullen we ook blijven doen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.