IADA

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

IADA's trofeeën

  1. Ik respecteer je mening, maar het is voor ons ook een beetje uitproberen wat werkt. Prioriteit is bij ons geweest om in één oogopslag te laten zien wat Saus is. Een demovideo, een handleiding en andere middelen vergen een langere (tijds)investering van de bezoeker, van wie we natuurlijk het liefst willen dat hij op onze pagina blijft. Denk bij die testimonials aan de verschillende televisiereclames die je ziet. Het overgrote deel van die mensen die daarin voorkomen en een product aanbevelen zijn verzonnen karakters, maar zorgen wel voor een bepaald aansprekend beeld van het product of bedrijf. Het liefst wil je dit soort dingen natuurlijk met echte mensen doen, maar soms is dat niet meteen haalbaar en moet je het doen met de middelen die je hebt. Ik sluit ook zeker niet uit dat we in de (nabije) toekomst een andere benadering gaan gebruiken, maar dat kost simpelweg schaarse (ontwikkel)tijd. De beste manier om een product te beoordelen en 'marketingblurb' te ontwijken is natuurlijk ook om het product zelf uit te proberen, en die mogelijkheid bieden we ruimschoots (de basisversie is zo lang als je wilt gratis te gebruiken).
  2. Ik snap jullie punt helemaal - wij hebben natuurlijk dezelfde bedenkingen gehad - maar het zo helder en toegankelijk mogelijk overbrengen van onze boodschap heeft bij ons op dit moment de doorslag gegeven. De testimonials zijn bedoeld om op een duidelijke en aansprekende manier de onderscheidende features van onze applicatie uit te lichten en duidelijk te maken waarvoor je Saus kunt gebruiken. In een testimonial kunnen wij naar onze mening het beste kort en bondig duidelijk maken wat Saus een gebruiker biedt. De gedachte daarachter is dat een droge opsomming van functies door minder mensen wordt gelezen en een minder duidelijk beeld oproept. Ter versterking van dat beeld gebruiken wij foto's van mensen die volgens ons representatief zijn voor gebruikers van Saus. Fictieve testimonials zien we overigens strikt als een tijdelijke oplossing, dus wij zullen echte testimonials toevoegen als wij voldoende van onze tevreden gebruikers bereid vinden om met hun gezicht op onze site te staan (zo was het vorige bericht ook min of meer bedoeld). ;)
  3. Oke, de foto is natuurlijk gewoon om het beeld wat beter te vullen. Overigens geen stockfoto's, maar bestaande mensen die hun avatar hebben vrijgegeven voor het gebruik op live websites. Ik zou zeggen, stuur je beste foto naar info@saus.io en wellicht komt jouw foto erop! ;)
  4. We hebben vorige week hard gewerkt om de home page duidelijker te maken. Ik hoop dat de homepage nu een stuk duidelijker overbrengt wat Saus is en waarom het zo handig is. We hebben jullie adviezen zo goed mogelijk proberen op te volgen, maar er zal ongetwijfeld nog het een en ander verbeterd kunnen worden. Wat vinden jullie ervan? De Pakketten hebben we ook herzien en er is nu een gratis pakket. Iedereen kan het nu op zijn gemak uitproberen. Daarnaast hebben we twee betaalde pakketten. We zijn nu, op aanraden van Branko, de betaling aan het structureren. Het doel is dat de prijzenpagina alle onduidelijkheid wegneemt bij gebruikers wat betreft welke pakketten er zijn en hoe de betaling geschied. Betaling kan straks als het goed is via iDeal, creditcard of PayPal. Overigens ben ik niet zo heel erg bang dat https://saus.io snel in verwarring gebracht wordt met saas. We leveren dan wel een saas dienst maar de term saas is denk ik niet bij iedereen bekend. Dat mensen webadressen kunnen registreren die vergelijkbaar zijn met de onze zal denk ik altijd wel blijven, zeker nu er steeds meer TLD's bijkomen. Daar doe je helaas weinig aan.
  5. Beste Branko en Amadeo, Bedankt voor het bekijken van ons product en bedankt voor de feedback. @Branko Voor alsnog zullen we de facturatie inderdaad handmatig regelen, en informeren we eerst per mail of de gebruiker per maand wil betalen of per jaar. Uiteindelijk moeten we automatische betalingen eens in gaan bouwen, bijv via iDeal of PayPal. Dat is zeker een goede toevoeging, inderdaad. Het is op de intro pagina op dit moment ook niet voldoende duidelijk dat het gratis uit te proberen is. Ik denk dat jij dan misschien op de Engelstalige variant van de site terecht gekomen bent, omdat jou browser dit als standaardtaal meegeeft, kan dat? Er is op dit moment namelijk nog geen demo voor de Engelstalige versie. Voor de Nederlandstalige versie is die er wel! Die is te bereiken via het menu-item "Demo". Op mobiel staat deze knop inderdaad niet gelijk in het zicht. Je moet ongeveer een halve pagina naar beneden scrollen. Echter, helemaal bovenaan de pagina hebben we ook kleine tekstlinks om te registreren en in te loggen. Dus iemand die snel wil handelen kan die altijd nog gebruiken. a) Ik zie dit niet terug in het systeem, hoe geeft het aan dat je vergeten bent uren te schrijven? Als dit dé feature is waarmee jullie je van je concurrenten onderscheidt, waarom springt het er dan niet uit? Dit had je waarschijnlijk in de demo wat beter kunnen zien. Waar ik op doelde is dat urenverantwoordingen die niet op elkaar aansluiten in lijstweergaven van urenregistraties niet erg opvallen. In ons dashboard komt er een duidelijke knop tussen registraties te staan wanneer daar nog tijd niet verantwoord is, en er komt een duidelijke knop te staan tussen je standaard werktijden en de urenregistraties. Hierdoor zie je sneller dat je tijd vergeten bent om te verantwoorden. Het is een ander verhaal als je in zijn geheel vergeet uren te registreren. Daarvoor zou je eigenlijk reminders willen hebben in de vorm van een e-mail of iets vergelijkbaars. Dit willen we ooit nog gaan toevoegen. Hoe langer je wacht met het bijwerken van deze administratie, hoe minder specifiek die zal zijn. Het is vrij lastig om na enkele weken nog precies voor jezelf terug te halen wat je op woensdag van 3 tot half 4 hebt gedaan. Laat staan dat je dit missende gat moet terug zien te vinden in een lijst met allemaal begin en eindtijden. Daarnaast is het achteraf bijschaven van de uren makkelijker als je slechts aan één project werkt anders wordt dat al snel lastiger. Oke, wij dachten dat met de aanduiding "Doorzoekbare en exporteerbare rapportages" wel voldoende te noemen. Denk je dat het beter is als we CSV en Excel (XLSX) apart noemen? @Amadeo Bedoel je dat het niet duidelijk is dat je op het dashboard met het menu rechts bovenin kunt wisselen naar een andere gebruiker? Of bedoel je dat het niet duidelijk is dat je op een dashboard van iemand anders zit als je op een andere gebruiker hebt geklikt in het menu rechts bovenin? Dat kan prima. Dan nodig je al je medewerkers uit en laat je hun op hun eigen dashboard uren registreren voor jou projecten en klanten (die hoeven jullie dan natuurlijk maar eenmalig toe te voegen) Als baas kun je dan bekijken wat er in je bedrijf gebeurd aan de hand van de statistieken of door het bekijken van de dashboards van de medewerkers zelf.
  6. Omschrijving van je concept: Wij werken zelf veel op projectbasis en vonden een jaar geleden eigenlijk dat er te weinig goede systemen waren om je uren in te registreren. Het grootste nadeel van de systemen die wij toen bekeken hebben is dat je heel slecht inzicht kon krijgen in de uren die je vergeten bent om te registreren. Een lijst met urenregistraties met enkel begin en eindtijd is vaak lastig te interpreteren. Daarom hebben wij een overzichtelijk dashboard bedacht, waarbij elke urenregistratie een kaartje is, in een opzet vergelijkbaar met een agenda. Tijd tussen twee registraties, wordt duidelijk aangegeven met een plus knop, waarmee je vervolgens gemakkelijk een nieuwe registratie aan kunt maken voor deze tijd. Naast bovenstaande verbetering hebben wij ook samenwerken in teams als uitgangspunt genomen. Je kunt binnen Saus collega's uitnodigen en vervolgens hun dashboard op eenzelfde manier bekijken of bewerken (afhankelijk van je rechten). Zo kun je gemakkelijk zien waar de anderen mee bezig zijn en hoeveel tijd ze al ergens mee bezig zijn. Daarnaast werkt de hele website responsive en fluid. Dit houdt in dat het eigenlijk bij elk beeldschermformaat er optimaal gebruik wordt gemaakt van de ruimte. In de praktijk betekent dit dat je Saus zowel op desktop, tablet als mobiele telefoon kunt gebruiken. Uren registreren onderweg is daarom ook prima mogelijk. Als je je uren netjes bijhoud, heb je binnen je bedrijf verschillende voordelen. Bijvoorbeeld dat je beter kunt inschatten hoeveel tijd nieuwe projecten zullen gaan kosten die vergelijkbaar zijn met projecten die je eerder hebt gedaan. Hoeveel van mijn werkdag is declareerbaar? en hoeveel tijd ben ik bezig met randzaken? Daarnaast is dit een uitstekende tool voor wanneer je voor de belastingdienst bij moet houden hoeveel tijd je in je onderneming steekt. Bijvoorbeeld wanneer je aanspraak maakt op subsidie (WBSO, RDA) of wanneer je gebruik wilt maken van ondernemersaftrek. Het resultaat is Saus: https://saus.io Wij zouden het fijn vinden als jullie de tijd zouden willen nemen om ons product te bekijken! Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Wij hebben de applicatie zelf gebouwd. We zijn echter nog lang niet klaar! We hebben ons product nu opengesteld voor publiek gebruik en hopen aan de hand van feedback van onze gebruikers verder te ontwikkelen aan de onderdelen die zij het liefst uitgebouwd zien worden. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Met Saus willen we uren bijhouden zo makkelijk mogelijk maken, zodat het invullen van je gewerkte uren zo snel mogelijk een routine wordt. Mocht je uren vergeten te registreren zijn, dan moet dit zo snel mogelijk opvallen. Hoe langer je uren niet verantwoord, hoe lastiger het wordt om terug te halen wat je in die tijd ook alweer gedaan hebt. Vandaar, geen enkele belemmering om direct je uren bij te houden! Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Overzichtelijk dashboard, mobiel te gebruiken, urenverantwoording van collega's bij de hand, snel statistieken over de gemaakte uren per gebruiker, klant, project enz. Hetzelfde gebruikersaccount kunnen gebruiken voor meerdere organisaties (en makkelijk kunnen wisselen). Wat voor feedback hoop je te krijgen: Wij zijn natuurlijk opzoek naar feedback van alle soorten. Elke feedback is waardevol. Op dit moment zitten we vooral na te denken over de volgende punten: - Wat voor informatie kunnen we het beste op de frontpage zetten. direct wanneer je de pagina opent? - Wat vinden jullie van het prijsmodel? Zouden jullie een gratis tier toevoegen? - Bij welke doelgroep denken jullie dat ons product het best past?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.