eLBee

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

eLBee's trofeeën

  1. Hallo. Stel: ik wil een pakketprijs opstellen voor het ontwerpen van visitekaartjes die ik laat drukken bij bijv. drukwerkdeal. Ik factureer €80 euro ex. btw, € 96,80 inclusief btw aan mijn klant. Het drukken kost €20,88 ex. btw, €17,26 inclusief btw. Om het de klant makkelijk te maken bestel en betaal ik de kaartjes. Dit bedrag zal echter soms verschillen, omdat de klant misschien net een andere papiersoort wil of alleen de voorkant wil bedrukken. Dit verschil zal dan enkele euro's zijn. - Is het vreemd om dan de projectprijs toch altijd hetzelfde te houden? - En klopt het dan dat ik de btw over de factuur van de drukker 'terugkrijg'? - Is dit een normale manier van handelen? Let niet te veel op de bedragen, heb gewoon maar een voorbeeldje gemaakt. Ik ben benieuwd naar de reacties.
  2. Hallo, Ik heb een vraag over factuurnummering. Heb reeds op verschillende fora en sites gekeken, maar ik kom daar uiteenlopende antwoorden tegen. Mijn factuurnummering loopt als volgt: 20150001 20150002 20150003 ... 20150016 20150017 Ik heb dus eerst het jaar gepakt '2015' en daarna nummer 1, 2, 3 enz. Hoe ga ik nu verder in 2016? De belastingdienst verlangt namelijk dat de nummering oploopt. Ik wilde in 2016 beginnen met '20160001'. Maar klopt dat dan wel?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.