cheeta

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

cheeta's trofeeën

  1. Even hier op inhakend omdat ik al vaker met hetzelfde ben geconfronteerd. In het verleden is het misgegaan omdat niet de exacte bedrijfsnaam en btw nummer op de verzending stond. Maar zelfs nu heb ik die gegevens er 100% op staan en nog krijg ik van postnl facturen met handelingskosten en btw... PostNL stopt zijn kop in het zand en wijst naar de douane, als je de douane opbelt dan breekt het lachen zich al bijna uit over de puinhoop bij PostNL... en ze verwijzen mij dus ook terug. Een pakket dat ik van de week binnen kreeg, Waarde pakket ca. 30 euro. BTW 5,xx en 13 euro handelingskosten. Nu kan ik die btw wel terugvorderen maar ik vraag me af omdat de BTW ten onrechte is of die handelingskosten nog wel van toepassing zijn hierin? Want als er geen BTW geheft was had ik die factuur ook niet gehad.. En als topper bovenop het verhaal. Het pakket zat in een kunststof envelop van PostNL waarmee verhuld werd dat het pakket bijna geheel total loss is gegaan in transport. Nu gaat het gelukkig niet om schokkende bedragen maar ik ben wel benieuwd of iemand kan aangeven wat PostNL hierin nu wel en niet mag doen. Want ze lappen artikel 23 volledig aan hun laars.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.