Seedling

Junior
  • Aantal berichten

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Seedling's trofeeën

  1. Hallo Klaas, Allereerst. Zou je alsjeblieft de link willen verwijderen? Het is niet de bedoeling dat dit topic vindbaar is als men de naam van het bedrijf op Google intypt. Zou je daar aub rekening mee willen houden? Reclames op Google staan gepland in de tweede fase. We zitten momenteel in nog in de eerste testfase. We bouwen incrementeel uit.
  2. Hallo Whoeier, *Bedrijfsnaam* heeft een vast percentage dat we van de mogelijke korting inhouden als marge. Het maakt dus niet uit dat we alleen links van partijen accepteren die niet heel erg competitief geprijsd zijn. We sturen onze consumenten altijd de best mogelijke prijs. We hebben eigenlijk gekozen voor links van de grote drie omdat die over het algemeen productspecificaties zeer goed op orde hebben, waardoor we met grote nauwkeurigheid kunnen vaststellen om welk product het gaat. De prijs van de S7 die we adverteren op de frontpage is dan ook niet de meest gunstige prijs die we kunnen realiseren. Het is een snel-klikkertje. Bij een echte aanvraag is de prijs lager. We hebben onze website inmiddels geüpdatet! Vandaag de eerste dag online geweest en de conversie schiet omhoog. Het lijkt erop dat opmerkingen met betrekking tot de identiteit en de contacteerbaarheid van de onderneming een grote rol hebben gespeeld bij de 'lage' conversie in het begin. We gaan volgende week uitbreiden naar een tweede reclame platform, en hopen dan een mooie omzet te draaien waarmee we de aanwezige prospect-investeerders kunnen overtuigen van de haalbaarheid van ons platform. Vriendelijk bedankt! Reacties op dit bericht worden gewoon nog gelezen, en ook op vragen zal gewoon geantwoord worden :)
  3. Hallo Highio, Deze kritiek nemen we ons absoluut ter harte. Aanstaande woensdag staat de hele dag in het teken van het stroomlijnen van deze kritiekpunten. Nadat we geüpdatet zijn, zal ik hier nogmaals om kritiek en/of meningen vragen. Groeten, Seedling
  4. Ik heb niet zo heel veel verstand van website optimalisatie maar in dit geval zou ik de volgende html tags aanpassen de tag van 3 dagen naar zeg 3 weken, met tussentijdse evaluaties.. en de tag "onmiddellijke teleurstelling" naar "in gespannen afwachting" net als bij veel andere seo en conversie acties, zie je niet meteen resultaat als je deze instelling aanpast, maar het zorgt wel voor een rustiger blik op je statistieken zodat je de tijd hebt om te analyseren wat werkt, maar ook niet onbelangrijk, zaken de tijd geeft om te kunnen gaan werken. met de instelling geduld op 3 dagen en verwachtingspatroon op onmiddelijke terleurstelling ligt het risico op de loer dat je allerlei zaken al gaat aanpassen voordat ze de kans hebben gehad opgepakt te worden door de zoekmachines of de markt. ;) Haha Roel. Ik moest absoluut glimlachen om je comment. Je weet hoe dat gaat. Je hebt maanden gebouwd aan iets, en als het dan niet ineens voorzichtige vruchten afwerpt kan de stress wel eens toeslaan. We gaan nu de homepage tweaken op basis van wat we hier gehoord hebben, en wat er in analytics terugkomt. Daar zijn wel wat aanknopingspunten. Ook gaan we ons op ander publiek richten om te kijken of dit effect heeft. John, Nee het was 350 bezoekers in 3 dagen. Dat betekent 116 per dag gemiddeld. De dagelijkse bezoekersaantallen zijn inmiddels alweer gegroeid.
  5. Hallo RonvanderKolk, Het kan uiteraard ook dat onze verwachtingen lichtelijk onrealistisch waren. Met ruim 350 bezoeken per dag hadden we gehoopt zo'n 5 bestellingen per dag te kunnen vervullen. Nog steeds geen zeer rendabel aantal, maar we zullen inderdaad eerst tractie moeten ontwikkelen. Ten eerste kent bijna niemand ons nog, en met FacebookAds kunnen we ook niet heel gericht adverteren richting mensen die op dat moment ook echt op het punt van aankopen staan. Het probleem is dat we een beperkt marketingbudget hebben, aangezien we momenteel lanceren middels bootstrapping. Het plan is om nu wat cijfers te verzamelen over conversie, gemiddelde omzet, en daarmee financiering aan te trekken op termijn zodat we kunnen uitgroeien. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hallo LiGuido, Enorm leuk om je eerste reactie te lezen, en blij dat je onze website esthetisch prettig vindt. Bedrijfsinformatie wordt in de loop van de week toegevoegd. We adverteren momenteel gericht naar: - Mensen met interesses in online winkelen in combinatie met een interesse in TV toestellen. - Retargeting na website bezoek, zonder aankoop te hebben gedaan. - Algemene advertentie waarin we uitleggen dat wij korting onderhandelen bij online aankopen. (vrij ongericht dus) Onze (antwoord)snelheid is vrij hoog. We houden een slag om de arm door 24u aan te geven nadat men een aanvraag doet, maar in de praktijk kunnen we na 10-40 minuten direct een lagere prijs bieden. Iemand heeft zojuist via HigherLevel een (test)aanvraag gedaan voor een Asus R209HA-FD notebook. Deze kost bij de zelf gevonden webshop €229, en wij hadden die bij een echte order voor €216,02 kunnen vervullen. Dat is een korting van 5,67%.
  6. Hallo heren, Hartelijk dank voor de input. We gaan de website updaten aan de hand van de gegeven kritiek. Reageer per mobiel dus ik houd het even bondig. Zal op een later tijdstip nog even reageren. Mocht iemand anders nog opmerkingen of input hebben dan zijn die uiteraard van harte welkom. Mocht iemand een testbestelling willen plaatsen, vul dan als naam even "Higher Level" in. We nemen de bestelling dan niet in behandeling maar dan is ook dat deel van de website in te zien en te bekritiseren.
  7. Hallo Roel, Mijn oprechte excuses. Ik ga zo direct de vragen opzoeken en zorgen dat de OP zich daaraan conformeert. De OP is aangepast. Nogmaals excuses Roel!
  8. Geachte Higherlevel leden, Ik zou graag jullie hulp / inzicht vragen bij het oplossen van een vraagstuk. Sinds 6 maanden heb ik aan het hoofd gestaan van een klein team dat een bedrijf ontwikkeld heeft. We hebben marktonderzoek gedaan, en kleine tests gevoerd welke allemaal succesvol doorlopen zijn. Omschrijving van je concept: Ons bedrijf biedt consumenten een betere deal bij online aankopen. Zodra consumenten een product gevonden hebben, moeten zij de link naar ons insturen zodat we weten om welk product het gaat. Ook halen we hieruit de prijs die de consument zelf gevonden heeft. We nemen contact op met een aantal webshops waarmee we samenwerken, en kijken of zij het product ook aanbieden, en wat het laagste bedrag is waarvoor zij kunnen verkopen. We tellen bij het laagste bod een bedrag op, en zorgen dat consumenten op die manier tussen de €5 en €100 per bestelling besparen. Vooral bij consumentenelektronica (TV's, wasmachines, koelkasten), horloges, parfums en andere producten die massageproduceerd worden kunnen we hoge kortingen realiseren, waarbij er voor onszelf ook een mooie marge ontstaat. De websites verzorgen de levering, verzending, aftersales. Wij zijn de tussenpersoon die de consument en de webshop samenbrengen. Onze propositie richting consumenten is “Telkens als je op het punt van aankopen staat, biedt *bedrijfsnaam* je een lagere aankoopprijs.” Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt: We hebben een Facebook campagne gelanceerd. In drie dagen tijd hebben we €110 uitgegeven aan Facebook-marketing. Dat heeft ons 350 website bezoeken opgeleverd. We hebben vijf verschillende campagnes ingesteld die allemaal verschillende doelgroepen benaderen. Zo is er een campagne die TV-liefhebbers target, één die horloge-liefhebbers target, een campagne die mensen target die net verhuisd zijn en hen attendeert op de korting op TV’s / koelkasten etc. Naar onze eigen mening is de campagne in zijn geheel divers genoeg. Over de bezoekersaantallen zijn we heel tevreden. De conversie is echter bedroevend laag. We hebben in de drie actieve dagen minder dan 10 bestellingen verwerkt. Ver onder de verwachtingen... Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Consumenten spenderen nog veel tijd aan het online prijsvergelijken. Ons bedrijf biedt hen de mogelijkheid om met het insturen van een enkele link direct korting te krijgen. We zeggen binnen 24u te reageren, maar in de praktijk reageren we binnen enkele minuten al per mail. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Andere concepten (prijsvergelijkers) nemen bestaand aanbod, en presenteren deze aan consumenten. Wij creëren aan de hand van de input die we van de consument krijgen een aanbieding op maat. Nieuwe prijzen die niet op internet te vinden zijn. Wat voor feedback hoop je te krijgen: 1. Zouden jullie de website eens willen bezoeken, en willen bekijken of jullie redenen zien waarom de conversie zo enorm tegenvalt? 2. Kunnen jullie feedback geven in gebruiksgemak etc.? Wat zijn je gedachten als potentiële consument? Zijn er dingen die je positief, of negatief opvallen? 3. Zouden jullie de 'privacy' willen respecteren, en hier de naam van het bedrijf, noch het URL willen vermelden zodat mensen niet via Google direct hier terechtkomen? Link naar onze bedrijfspagina Klik!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.