De intentie van een marketingactiviteit is dat je er iets mee wil bereiken.
Leg eens uit hoe een stel willekeurig achtergelaten dozen mensen naar jullie dienst leidt en hoe daar conversie mee gerealiseerd wordt. Of het mag is één vraag, maar of het enig effect heeft is zeker zo belangrijk. Als het niet verboden is maar niks oplevert, heb je er ook niets aan.
Als het om aandacht gaat, kun je ook aan een spectacular denken. Een enorme drijvende doos in havens of grachten bijvoorbeeld.
Uiteraard willen wij iets bereiken met onze marketingactiviteit, meer naamsbekendheid en meer klanten. De conversie moet gerealiseerd worden door o.a. de verpakking, inhoud (Dit kan bijv. door alternatieve artikelen, flyer, korte uitleg wie wij zijn en wat wij doen, persoonlijk geschreven kaartje etc.).
Het Random neerzetten van de Surprise Boxen kan mysterieus zijn. Mensen gaan er over nadenken en praten. Het is uiteindelijk ook de bedoeling dat mensen de cadeautjes mee naar huis nemen. Dit willen wij stimuleren door een kaartje op de doos.
Ik wil er nog wel even bij zeggen dat wij er niet zeker van zijn dat we het op deze manier gaan uitvoeren. Daarom vind ik al jullie tips, opmerkingen en ideeën erg fijn om te horen!