Jump to content

Amropost

Junior
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Hoi, mijn bedrijfje maakt elke maand verlies omdat er te weinig omzet in zit. Ik wil nu ook stoppen. nu moet ik voor toelsagen enz mijn bruto loon opgeven als zzper. nu weet ik dat dit eigenlijk de winst is per maand. Hoe geef ik dan een verliesmaand op? welk loon moet ik dan opgeven
  2. Hoi. Wij zijn een vof met mijn firmant. De verdeling is 20% om 80%. Hoe kan ik het beste de verdeling verduidelijken? Wij ontrekken, boeken prive kosten. Hoe kunnen wij een overizhct maken dat de ene firmant toch in de 20% gebleven is en de andere 80%? HEt moet dus overzichtelijk zijn dat de een niet meer krijgt dan zijn deel wie kan mij advisren?
  3. a. de waarde van de activa volgens de balans met toelichting bedraagt, op de grondslag van verkrijgings- en vervaardigingsprijs, niet meer dan € 6.000.000; De balans mva wat ik kan lezen van de holding is 550K, b. de netto-omzet over het boekjaar bedraagt niet meer dan € 12.000.000; c . het gemiddeld aantal werknemers over het boekjaar bedraagt minder dan 50. omzet die ik heb behaald is een tiende van de 12mio. De boekhouder zegt het volgende: Mijn Software ondersteunt geen geconcileerde jaarrekening. Indien nodig zou je zelf even kunnen laten opstellen.
  4. Hoi, Ik heb een discussie met mijn boekhouder. Ik heb een holding en een werkmaatschappij. Er is geen fiscale eenheid. Nu heeft hij de jaarrekening opgesteld enkelvoudig. Moet er geen geconsolideerde jaarrekening worden opgesteld?? Dit snap ik even niet.
  5. Ok.. klopt ik koop ook niks voor de omzet.. dank je voor de uitleg
  6. enige kosten die zijn is leasen van de auto's en bezine?? Dus: omzet 1000 Lease -500 benzine -100 Marge 400 loon: 50 huur: 10 resultaat 340 goed zo?
  7. Hoi, ik ben nu bezig met mijn postbedrijfje.. Ik moet een winstenverliesrekening opstellen en wil dan ook de marge berekenen. Op internet kom ik zat van voorbeelden tegen, maar niet van koeriersbedrijven. Ik heb omzet en natuurlijk kosten. welke kosten zijn de kosten voor de marge? iemand een kleine voorbeeld schema voor koerierbedijen? albast bedankt.
  8. Hoi Ik zit in de bezorgdienst ik bezorg pakketjes voor postnl(ZZP) Hoe kan ik mijn marge berekenen wat ik daad werkelijk over hou van de factuur die ik verstuur aan postnl
  9. Hoi, heeft iemand een checklist voor overnemen van een administratie van een ander bedrijf?
  10. Hoi allemaal, Ik ben nu al een tijdje bezig en heb redelijk wat cash op de bank staan (zakelijke rekening) Nu wil ik een auto kopen liefst prive. Hoe kan ik het geld overzetten op mijn prive rek om een auto te kunnen komen? Hoeveel belasting? Mag dit zomaar? Misschien een lening van bedrijf aan prive? Graag advies [verandering: titel]
  11. Bedankt voor de info. Ik wil later namelijk de bv onder de holding zetten zodat ik de bussen kan verhuren aan de bv. tevens management fee doorberekenen naar de bv vanuit de holding. Als ik dus geen fiscale eenheid vorm, moeten deze berekeningen allemaal inclusief BTW?
  12. De bv heb ik al drie jaar. Ik wil namelijk zekerheid stellen zodat de holding de busjes in beheer neemt. Ik moet nog naar de notaris en kvk voor de verbinding. Daarna wil ik iets met fiscale eenheid toepassen? Tevens heb ik nieuwe opdrachtgevers gekregen (grote namen binnen de post industrie) die een sterk bedrijf willen zien.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept