Logopedie Noord

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Logopedie Noord's trofeeën

  1. Ik zit in een maatschap van een logopedie praktijk. In juni 2016 heeft een collega een antwoordkaart terug gestuurd waarvan ze dacht dat het van KPN was, die onze provider was. Sindsdien zijn we (ongewild) overgestapt op zakelijkenummers.nl / zakelijketelefonie.nl. Zij zeggen dat we met die antwoordkaart een contract zijn aangegaan tot 27-6-2019. Wij ontvangen veel nep facturen en betalingsherinneringen terwijl wij de factuur die betaald moest worden al betaald hadden. Daarbij proberen wij al vanaf het begin terug te gaan naar KPN en abonnement op te zeggen maar dit lukt ons na eindeloos bellen en mailen niet. Wij krijgen alleen onduidelijke mails terug en de telefonische afspraken komen ze niet na. Ook krijgen wij geen contract te zien ook al vragen wij dit meerdere malen. We hebben de klacht op een aantal websites gezet. Afgelopen vrijdag zijn wij gebeld door iemand (hij wilde zijn naam niet zeggen) die ons op een zeer agressieve manier wilde intimideren en wilde dat wij onze klacht van internet afhaalde. Heeft iemand ervaring hiermee? Weet iemand hoe we het contract zo snel mogelijk kunnen beëindigen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.