@Tawbla,
Je kunt het beter verwoorden dan ik.
Maar inderdaad, op basis van interesses van een community én doelgroep kenmerken dachten we er over om activiteiten uit te zetten. Ons platform leent zich daar (zover we nu durven te zeggen) prima voor. Tuurlijk, er zal wat aan de code gesleuteld moeten worden om het helemaal in lijn te krijgen met én de activiteiten én het front-end stuk qua branding, we schatten dan ook dat de aanpassingen relatief weinig geld kosten (<4000 aanname).
Maar inderdaad, dergelijke voorbeelden. Een VUE cinema die richting Valentijnsdag mensen met elkaar in contact brengt om een ''date'' te scoren, Gamma die mensen uitdaagt om op nationale bouwdag bij de buren een handje te helpen met klussen etc... Wij draaien alle data uit en geven inzicht aan de organisatie en fungeren als vraagbaken, de workload is dus compleet voor ons. Er zal dan wel geleund moeten worden op de social kanalen van het desbetreffende merk. Aldus het idee