Jump to content

Cijferkanon

Newbee
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Mijn dank voor uw openheid. De nodige stappen zijn ondernemen "time heals all wounds".
  2. Dankjewel voor uw bericht. Ik heb idd met een vriend overgehad die ook ondernemer is hij vond dat ik juist heb gehandeld. Met u eerlijke informatie kan ik wat mee.
  3. Bedankt Higho, Hoe zou je het aanpakken?
  4. Oke! Klant negeert belangrijke afspraken die gemaakt zijn. Overal staat geregistreerd als wanbetaler, gelukkig zijn al mijn facturen betaald. Wordt BR getroffen klant komt niet na en ik krijg al die vervelende mails hierover. Klant is momenteel met van alles bezig en ik weet niet wat voor zaken klant zich mee bezig houdt. Ik weet dat dit niet professioneel is op advies van adviseur knoop doorgehakt.
  5. Hallo, goedenavond! Ben nieuw hier op de site en zit met een brandende vraag. Hoe ga je met lastige klanten om en zorgen dat je niet bespeeld wordt? Na meerdere malen op de vingers te hebben getikt vandaag contract ontbonden. Zouden jullie ook deze stap ondernemen? Om niet al in details te treden Voelt vervelend ondanks alles.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept