DolfC

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

DolfC's trofeeën

  1. Beste, Bedankt voor de vele reactie: Het gaat mij er om dat de andere ondernemer €200,- duurder is dan wat de kosten zouden zijn geweest als X de werkzaamheden had uitgevoerd zoals afgesproken. Opdracht is ruim een maand vooraf besproken, en bevestigd via mail, de dag vooraf is er telefonisch nog een reminder geweest en heeft X mij verzekerd dat alles duidelijk was. Nu bijna 2 maanden verder heb ik nog steeds geen reactie gekregen, sms telefoon en mail is vanaf de dag zelf geprobeerd maar hier komt geen reactie op. Zelfs een brief via post heeft niet tot enige excuses geleid. Voor de opdracht gold een door de klant vastgesteld tijdstip dat deze diende te worden uitgevoerd, deze heeft zich hier dan ook op ingesteld (met een groot aantal medewerkers) en het is natuurlijk niet gewenst om dit te verplaatsen. Verder is er geen rede van enige medische aard / de persoon leeft nog gewoon alsof er niets aan de hand is. Alvast bedankt
  2. Er zijn geen verdere voorwaarden overeengekomen, enkel welke werkzaamheden zouden worden uitgevoerd en de datum tijd en locatie. Hieruit concluderend zou er dus wél sprake zijn van Wanprestatie. Overmacht lijkt mij niet van toepassing, dan lijkt het me redelijk dat dit achteraf zou zijn gemeld. Er zijn +/- €200 extra kosten gemaakt door het met spoed inschakelen van een andere partij voor het uitvoeren van de werkzaamheden. Dat gaat dan ook enkel om de door hen gefactureerde werkzaamheden die eigenlijk door freelancer X zouden worden uitgevoerd. Alvast bedankt
  3. Beste, Enige tijd geleden zijn er afspraken gemaakt met Freelancer X dat deze een opdracht voor ons, tegen een afgesproken tarief, zou uitvoeren bij een belangrijke klant. Deze heeft ruim vooraf alle benodigde informatie ontvangen en bevestigd. Op de dag zelf komt deze Freelancer X niet opdagen en is er op geen enkele manier contact te krijgen. Zodoende schakelen we een concurrent in welke we de volledige opdracht laten uitvoeren. De enige mogelijkheid om toch nog tijdig aan de vraag van de klant te kunnen voldoen. Gelukkig is de klant, tevreden, echter voor ons zijn de kosten nu een stuk hoger dan begroot. Helaas ook ondanks vele pogingen geen reactie meer ontvangen van X. Kunnen we X aansprakelijk stellen voor de onnodig gemaakte extra kosten?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.