engineer_ds

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

engineer_ds's trofeeën

  1. Ik ben voornamelijk actief in de consumenten elektronica reparatie. Ik zet echt in op kwaliteit aangezien hier bij veel herstellers een gebrek aan is. Mijn website werkt op een CMS gemaakt door een bedrijf. Het ziet er mooi en professioneel uit. Ik betaal nu iets rond de 140 euro per jaar voor deze website, wat eigenlijk prijs/kwaliteit echt meer dan goed zit. Nu zou ik kunnen overstappen naar een beter platform wat mij iets meer mogelijkheden geeft voor 600 euro per jaar. Ik twijfel om dit te doen. Mijn winst is ongeveer 45% van mijn omzet. Ik werk nu enkel voor particulieren, ik zou misschien ook voor bedrijven willen beginnen werken. Het moeilijkste is voor mij de nieuwe klanten vinden. Zo had ik vorig jaar het dubbele van de omzet als dit jaar in de afgelopen maand, terwijl er weinig veranderd is en ik net hetzelfde doe. Enkel is mijn organische Google plaats een klein beetje gezakt. Verder probeer ik steeds zoveel mogelijk te investeren om een betere service te kunnen verlenen.
  2. Dat verschilt per website. Hoeveel wil je uitgeven? Ja misschien nogal een domme vraag naar mij. Grote bedrijven spenderen bakken geld aan een goed werkende website. Ik vrees ook dat ik wat ga afwijken van mijn origineel onderwerp, maar ik merk dat ik de laatste tijd niet meer echt weet hoe ik nog verder kan groeien. Ik verwerf mijn klanten voornamelijk via internet, mijn website komt op de 3e of 4e plaats. Ik probeer mijn sociale media op orde te houden en onder de aandacht te blijven, maar ik heb de indruk dat er weinig respons op is en weinig groei van deze kanalen. Af en toe gebruik ik Facebook ads, maar het lijkt dat dit geld doet verdampen zonder nieuwe klanten als resultaat. Ik zit precies een beetje aan een plafond waar ik niet meer boven kan. Ik zou niet direct weten hoe ik verder kan groeien zonder grote sommen geld er tegen aan de gooien. Als detail: ik ben nog student en heb een omzet van +- 15k per jaar, ik ben 2 jaar bezig. Experten aanspreken lijkt voor mij ook geen optie aangezien deze veel geld kosten.
  3. Dat ziet er inderdaad wel al beter uit. Wat geven jullie trouwens jaarlijks uit aan een website?
  4. Niet echt. Mijn website is gemaakt door een bedrijf en is, toch niet dat ik er weet van heb, gebaseerd op een CMS. Ik zou eerder een soort van ticketsysteem waarbij klanten het proces eigenlijk kunnen volgen. Bijvoorbeeld: het aanmelden van een auto herstelling, klant kan zien wanneer wij het aanvaard, hoever de status is, kan zijn facturen raadplegen en de status van de facturen, ...
  5. Dag allemaal, Ik zou voor zakelijke klanten een soort van webspace willen maken zodat ze met een login en wachtwoord dat ze van ons krijgen kunnen inloggen. Eenmaal ingelogd kunnen ze een "ticket" aanmaken om bijvoorbeeld iets te bestellen. Bijvoorbeeld: Klant X is een vaste klant bij ons en kan inloggen via de webspace. Klant X wilt 2 auto's binnendoen voor een klein onderhoud en 2 auto's voor een groot onderhoud en kan dit aanvragen via de webspace door een soort van "ticket" aan te maken na in te loggen. Wij kunnen zo per klant zien wat de aanvragen zijn en krijgen hier een melding van. Iemand die weet heeft over zulke systemen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.