Juffer

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Eindhoven

Juffer's trofeeën

  1. Wie heeft ervaring met de overstap van ISDN telefonie naar Voip? Mijn ISDN contract liep bij de Belcentrale en na al enige maanden door hen te zijn gewaarschuwd dat ISDN een aflopende zaak is en dat ik zou moeten overschakelen naar VOIP heb ik hun gevraagd dat te verzorgen. Er kwam een monteur (technisch adviseur) met 4 toestellen en een kastje en binnen een half uur was alles uitgepakt en geinstalleerd. Met de mededeling dat ik nog via de oude toestellen op de ISDN gebeld zou worden, maar wel al via de VOIP naar buiten kon bellen, nam hij afscheid. Bij het weggaan kreeg ik een paar formulieren te ondertekenen en daar begint het probleem. Die formulieren heb ik niet goed gelezen. Ik dacht dat het ging om de 4 toestellen die hij had geplaatst en of ik tevreden was over zijn uitleg. Dat was ik. Later kreeg ik bericht dat mijn telefoonnummers waren omgezet naar VOIP en dat ik vanaf dat moment ook via de VOIP gebeld kon worden. Mijn oude telefoons zijn inderdaad niet meer in gebruik. Weer enkele weken later kreeg ik bericht van de Belcentrale dt er een monteur van de KPN zou komen om mijn lijnen door te meten. Waar dat voor nodig was weet ik niet, maar ik heb het zo gelaten tot op een ochtend die monteur bij mij op de stoep stond. De persoon in kwestie begon aan mijn oude KPN lijn te meten, maar omdat bij mij alles over de glasvezel loopt kreeg ik het vermoeden dat er iets niet klopte. Op mijn vraag wat nu precies de bedoeling was, wist de monteur alleen te melden dat de Belcentrale opdracht had gegeven om te controleren of mijn lijn geschikt was voor internet, want die had ik aangevraagd. Na telefooncontact via de monteur met Belcentrale heb ik tegen Belcentrale gezegd dat het een misverstand moest zijn en dat ik geen nieuwe internet aansluiting wilde hebben. Eind resultaat de dag er na kreeg ik een rekening van ongeveer 3000,00 euro voor het opzeggen van een contract voor 5 jaar, want ze hadden een nieuwe internet verbinding aangevraagd en dus kosten gemaakt. Belangrijk is nog om te vermelden dat de telefoon bij mij op de zaak staat en ik dus hierin geen "domme" consument ben maar een ondernemer die beter op had moeten letten!!! Wie kan mij helpen bij het oplossen van dit probleem. Ik hoor het graag. Jan mijn belangstelling gaat vooral uit naar mensen die ervaring hebben met het betreffende bedrijf en weten of dit soort problemen vaker voorkomen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.