Hardwork1990

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Hardwork1990's trofeeën

  1. Klopt zeker. Maar ondertussen krijg ik dingen niet af. Als ik elke dag 2 uur of meer met vragen beantwoorden bezig ben. terwijl ik deze tijd kan benutten met geld verdienen. En een alternatieve oplossing bedenken om beide tegelijk te kunnen. Tijd kost geld. Het zijn ook steeds dezelfde vragen. Op de website kunnen mensen het antwoord vinden. Of website is nog niet duidelijk genoeg. Maar er haken veel te veel klanten af na de telefoondienst. Eerst zat ik dus op 80% van de telefoontjes die daadwerkelijk klant werden. En nu minder dan 10% terwijl ik zelfs meer telefoontjes krijg via de service dan voorheen. Ik wil dus zoveel mogelijk tijd besparen, en ondertussen ook meer inkomsten genereren. Een ander voorbeeld is dat ik normaal een uur moet reizen elke werkdag. En nu ga ik verhuizen zodat ik nog maar 4 minuten hoef te lopen. Tijdbesparing van 25 tot 30 uur per maand. (een halve werkweek extra tijd voor omzet of voor mezelf dus) Dit wil ik dus ook kunnen implementeren in een klantenservice systeem. Ook facturatie systemen etc wil ik gaan veranderen. Ik wil zo'n 40% besparen aan tijd die ik nodig heb in alle handelingen die ik dagelijks moet doen. Als je op jaarbasis bekijkt hoeveel uren je bespaart, dan gaat het om flink wat tijd. Al die uren besparen is goedkoper, dan personeel aanschaffen. Ik wil dus zoveel mogelijk uren maken die daadwerkelijk kan berekenen. Indirecte bezigheden om geld te verdienen wil ik dus zoveel mogelijk automatiseren.
  2. Goedenavond! Ik heb een bedrijf waar ik het enorm druk heb, en omdat ik zolang mogelijk personeel wil uitstellen ivm de risico's en kosten. (en ik geloof er in dat je met automatisering meer tijd bespaard en geld, dan door eerst personeel aan te nemen) Ik heb een tijd eerst via Whatappp een klantenservice gebruikt. Ik beantwoorde alle vragen zelf. Veel vragen kunnen mensen wel op de website lezen. Maar op 1 of andere manier zoeken ze toch eerst contact. Het probleem is dat ik dagelijks 40-50 berichten krijg en zo niet aan werken toe kom. Hierna heb ik een telefoondienst inschakelt die vanuit hun bedrijf telefoontjes aanneemt voor diverse bedrijven. Dit had ik al eerder gegaan, en 80% van de telefoontjes werden daadwerkelijk klanten. Sinds aantal weken krijg ik enorm veel telefoontjes, maar geen nieuwe klanten. Iets gaat er fout bij de telefoonservice. Ik heb meerdere keren contact opgenomen geen verbetering. Ik wil nu gaan overstappen op watermelon.chat. Een geautomatiseerde bot die de klant direct helpt 24/7 en de klant eventueel door kan sturen naar een echte mederwerker. Aangezien ik niet nogmaals geld ergens wil insteken voordat ik weet dat iets wel goed werkt, vraag ik me af of iemand hier ervaring heeft met een goede klantenservice functie. Het moet zo veel mogelijk geautomatiseerd kunnen worden. Zodat ik zo min mogelijk telefoontjes hoef te beantwoorden ivm tijd. Met de telefoonservice bespaarde ik zo'n 15 uur per maand aan tijd wat ik anders kwijt was aan klanten beantwoorden. Ook als iemand ervaring heeft met watermelon zou ik graag zijn/haar mening willen horen. Bedankt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.