DorterD0rt

Junior
  • Aantal berichten

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    maak een keuze

DorterD0rt's trofeeën

  1. Ik heb gehoord dat er mensen zijn die een vaststellingsovereenkomst hebben gekregen. om ze zo de mond te snoeien. zij kunnen nu helemaal geen kant meer op
  2. Advocaat niet gebeld, ik kan ook niet meer terug vinden welke advocaat werd geadviseerd. Excuses
  3. Hi had over je bericht heen gelezen, bedankt voor je antwoord (ik wil geen exacte gegevens geven over de zaak aangezien ik bang ben dat IVB ons dan kan achterhalen waardoor we nog meer gezeik krijgen) De debiteur is veroordeeld tot het betalen van de hoofdsom + wettelijk redelijke incassokosten en rente plus de proceskosten van circa €200 aan voorschotten en ruim €70 aan salaris voor de gemachtigde vermeerderd met de wettelijke rente. Debiteur heeft geen verweer gevoerd en is veroordeeld bij verstek. De uitspraak is al ruim 10 maanden geleden geweest, helaas hebben wij nog niks ontvangen (Uiteraard wel facturen). Wij hebben inmiddels de "abonnement"kosten betaald, omdat wij zelf de voorwaarden daarvan niet hebben gelezen, weer een rekening van €200 voor niks. Dat abonnement is ook dubieus, je betaald voor niks, volgens de flyer/informatie mail krijg je allemaal extra's maar daar zie ik niks van terug Zoals Eerste lijn contact met een jurist en/of adviseur. Contact krijgen is bijna onmogelijk en eerlijk advies krijg je niet. €0,- dossier kosten en €0,- behandelingskosten 100% uitkering van de hoofdsom lage prijzen Kantongerecht procedures En nog wat punten waar je niks van terug ziet. Wij willen niks meer betalen maar zijn bang dat wij toch de boot in gaan en alsnog heel veel geld kwijt zijn. Al jullie ervaringen geven een sterk gevoel maar creëren ook angst voor wat er nog gaat komen. Ik hoop hier meer duidelijkheid of zekerheid te vinden dat wij bij een eventuele rechtszaak sterk staan.
  4. Opzeggen niet gedaan omdat ik er nu pas achter kwam dat dit in de kleine lettertjes stond. Veel te laat gezien en de algemene voorwaarden niet goed gelezen. Dus dat verliezen we sowieso, die kosten moeten we gaan betalen. Ik ben bezig met het maken van een dossier, alle facturen, correspondentie etc aan het verzamelen. Dankzij je opmerking zal ik hierin ook duidelijker alle contactpogingen documenteren. Zeker onredelijk, maar IVB heeft aangegeven dat wij die kosten volledig terug zouden krijgen zodra debiteur zou betalen. Helaas nog niks ontvangen. Ze noemde het een investering
  5. Beste Allen, Helaas zijn ook wij "slachtoffer" geworden van deze praktijken. Wij weten nu niet wat te doen, we moeten binnenkort opnieuw ons "abonnement" betalen omdat we die niet hebben opgezegd. Echter is ons, telefonisch uiteraard, toegezegd dat dit automatisch zou stoppen. We hebben al ruim €1000,- moeten betalen voor een vordering van nog geen €300,- De facturen blijven maar komen, het verhaal is bij iedereen bekend. Geen contact met ze te krijgen, telefoontjes worden genegeerd of afgekapt. Mails worden zelden beantwoord.(tenzij het over geld gaat, dan zijn ze snel). (incasso is tot aan de rechter geweest, in ons voordeel) We hebben een tijdje geleden weer lopen klagen omdat we nog steeds niks ontvangen hebben.Wij kregen toen de vraag of we het dossier willen sluiten. Zo geformuleerd alsof het leek dat de voorwaarde van de eind afrekening dan niet mee zou tellen. Gelukkig waren wij al actief online aan het lezen over hun wanpraktijken en hebben we dit op tijd door gehad. Het dossier is dus niet gesloten. Maar wat nu, wij zijn beginnende ondernemers. Kunnen al deze rekeningen niet volhouden. Wij zijn bang dat dit alleen maar op stapelt, rekeningen weigeren zorgt juist voor meer kosten. Maar blijven betalen zorgt blijkbaar ook voor meer facturen. Het zwartboek hebben we door gelezen, maar toch zijn we bang dat we dit gaan verliezen met een faillissement als gevolg. (wij zijn géén B.V. dus een persoonlijk faillissement zit er dan ook aan te komen) Heeft iemand tips, wie weet wie ons kan helpen of waar wij kunnen aankloppen. Alvast bedankt
  6. Beste Allen, Helaas zijn ook wij "slachtoffer" geworden van deze praktijken. Wij weten nu niet wat te doen, we moeten binnenkort opnieuw ons "abonnement" betalen omdat we die niet hebben opgezegd. Echter is ons, telefonisch uiteraard, toegezegd dat dit automatisch zou stoppen. We hebben al ruim €1000,- moeten betalen voor een vordering van nog geen €300,- De facturen blijven maar komen, het verhaal is bij iedereen bekend. Geen contact met ze te krijgen, telefoontjes worden genegeerd of afgekapt. Mails worden zelden beantwoord.(tenzij het over geld gaat, dan zijn ze snel). (incasso is tot aan de rechter geweest, in ons voordeel) We hebben een tijdje geleden weer lopen klagen omdat we nog steeds niks ontvangen hebben.Wij kregen toen de vraag of we het dossier willen sluiten. Zo geformuleerd alsof het leek dat de voorwaarde van de eind afrekening dan niet mee zou tellen. Gelukkig waren wij al actief online aan het lezen over hun wanpraktijken en hebben we dit op tijd door gehad. Het dossier is dus niet gesloten. Maar wat nu, wij zijn beginnende ondernemers. Kunnen al deze rekeningen niet volhouden. Wij zijn bang dat dit alleen maar op stapelt, rekeningen weigeren zorgt juist voor meer kosten. Maar blijven betalen zorgt blijkbaar ook voor meer facturen. Het zwartboek hebben we door gelezen, maar toch zijn we bang dat we dit gaan verliezen met een faillissement als gevolg. (wij zijn géén B.V. dus een persoonlijk faillissement zit er dan ook aan te komen) Heeft iemand tips, wie weet wie ons kan helpen of waar wij kunnen aankloppen. Alvast bedankt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.