Beste Allen,
Helaas zijn ook wij "slachtoffer" geworden van deze praktijken.
Wij weten nu niet wat te doen, we moeten binnenkort opnieuw ons "abonnement" betalen omdat we die niet hebben opgezegd. Echter is ons, telefonisch uiteraard, toegezegd dat dit automatisch zou stoppen.
We hebben al ruim €1000,- moeten betalen voor een vordering van nog geen €300,-
De facturen blijven maar komen, het verhaal is bij iedereen bekend. Geen contact met ze te krijgen, telefoontjes worden genegeerd of afgekapt. Mails worden zelden beantwoord.(tenzij het over geld gaat, dan zijn ze snel).
(incasso is tot aan de rechter geweest, in ons voordeel)
We hebben een tijdje geleden weer lopen klagen omdat we nog steeds niks ontvangen hebben.Wij kregen toen de vraag of we het dossier willen sluiten. Zo geformuleerd alsof het leek dat de voorwaarde van de eind afrekening dan niet mee zou tellen.
Gelukkig waren wij al actief online aan het lezen over hun wanpraktijken en hebben we dit op tijd door gehad. Het dossier is dus niet gesloten.
Maar wat nu, wij zijn beginnende ondernemers. Kunnen al deze rekeningen niet volhouden.
Wij zijn bang dat dit alleen maar op stapelt, rekeningen weigeren zorgt juist voor meer kosten. Maar blijven betalen zorgt blijkbaar ook voor meer facturen.
Het zwartboek hebben we door gelezen, maar toch zijn we bang dat we dit gaan verliezen met een faillissement als gevolg. (wij zijn géén B.V. dus een persoonlijk faillissement zit er dan ook aan te komen)
Heeft iemand tips, wie weet wie ons kan helpen of waar wij kunnen aankloppen.
Alvast bedankt