Jump to content

Beehh0123

Junior
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

  • You are:
    maak een keuze
  • Address
    Van Heemskerckstraat, Dinteloord, Noord-Brabant, 4671RE, Netherlands
  • How did you find us:
    via een kennis

Register

  • You are primarily interested in:
    juridische en fiscale zaken
  1. Exact! Precies dat is het hele ding. Begrijp de koper goed, echter begrijpt hij niet dat verkoper dit anders aan had moeten pakken en ik enkel probeerde te helpen, waardoor hij alles op mij afgeeft.. Op het moment ben ik -wederom- met koper én verkoper (die zich eindelijk weer laat horen) in gesprek. Als het goed is komen zij binnenkort samen met de auto langs, zodat ik er naar kan kijken! Hoop hen dan eindelijk tevreden te kunnen stellen!
  2. Dat is precies het probleem inderdaad! Ik sta overal voor open en help iedereen graag, echter wordt een goede oplossing mbt garantie uiteindelijk niet gewaardeerd, en heb ik niet eens de kans gekregen de sensoren eerst zelf te bekijken.
  3. Mijn vraag is of koper dit aan mij toe kan rekenen zonder te weten hoe of wat, maar aan de hand van wat verkoper heeft gezegd. En klopt is toevallig, zou er heel graag naar kijken ook! Echter heb ik hier de kans nog niet voor gekregen van.. zodoende contact gezocht met verkoper of hij langs zou willen komen met geen reactie.. Ben er nu mee bezig via 3e buitenstaande partij dit te regelen!
  4. Omdat dit bekende klanten betreft. Klus kan kwalitatief prima uitgevoerd worden en is ook gedaan, echter wordt op oudere auto's met verweerde lak etc nooit garantie gegeven ivm mogelijk mindere hechting vd folie.
  5. Verkoper wist dit, koper ook. Verkoper heeft koper verteld dat hij hiermee naar mij moest gaan omdat hij dacht dat dit na het wrappen gekomen was. Wat er precies defect is kan in het systeem niet uitgelezen worden
  6. Ik heb de bestanden met foutmeldingen doorgestuurd. Hier staan echter geen datums bij. Of dit dus door mij is gekomen is niet zeker lijkt mij..
  7. Om verdere misverstanden in de toekomst te voorkomen, inderdaad! Had dit eerder duidelijker moeten omschrijven..
  8. De stelling is wat onduidelijk begrijp ik sorry. Er is geen garantie, en dus geen garantiebewijs gegeven aan klant, want; - Autolak te oud hiervoor + Bumpers in slechte staat. Dit is meer dan duidelijk overeengekomen. Omdat op het forum gevraagd werd of deze overdraagbaar is is dat er tussen gekomen. (Ging het verder niet om) Dit wist koper tijdens verkoop; En betreft het laatste stuk, klopt heb ik hier weer van geleerd. Was een klant die vaker is geweest en bekend was met het hoe en wat. Zodoende hierbij ingeschoten.. maar van fouten leert men!!!
  9. Waarom bluf ik als ik vragen mag? Er hoeft geen partij gekozen te worden oid, ik vraag me enkel af of hij de "defecte" sensoren zo in mijn schoenen kan schuiven? Heb ik een probleem als hij niet bluft? Geen idee eerlijk gezegd, ik heb voor verkoper gedaan wat hij wilde. Afsprsak nagekomen. Factuur heeft hij meegenomen maar is hij kwijt (nieuwe eigenaar heeft deze dan ook niet) Tenzij bewezen kan worden dat de sensoren door mijn toedoen niet werken. Echter geeft de melding geen data aan..
  10. Het probleem momenteel heeft ook niks meer met garantie te maken.. dit was de aan deze voorafgaande discussie met meneer. (Waarvan hij achteraf ook aangaf ongelijk te hebben gehad) Een deel van de parkeersensoren werken niet. Nieuwe koper wil dit op mij verhalen omdat verkoper tijdens verkoop heeft verteld dat dit na het wrappen is gebeurd. (Had hij natuurlijk zsm mee terug moeten komen maar dat terzijde)
  11. Dit is wellicht een goede optie bedankt! Koper zal zich misschien ook wat anders opstellen in dergelijke situatie
  12. Klopt. Nieuwe eigenaar wil echter niet betalen. Heb deze manier al voorgesteld, maar meneer blijft enkel mij bedreigen. Heeft mijn inziens ook weinig vertrouwen meer in verkoper..
  13. Review heb ik op gereageerd, mag van mij blijven staan. Weegt niet op tegen de vele goede (eerlijke) revieuws. Neem graag mijn verantwoordelijkheid wegens mijn klant verkoper dus als hij hiermee langs komt. Hij belooft wat, hij zal dan ook moeten zorgen dat dit geregeld wordt lijkt mij..
  14. Garantie is niet overdraagbaar maar dit is niet van toepassing aangezien met de verkoper is afgesproken dat het geheel op eigen risico zou zijn. Hij heeft zich hierin vergist tegen koper, zoals ook toegegeven door hem. Vanwege de vervelende situatie wilden verkoper en ik de koper helpen dmv het 50/50 vergoeden. (Ik en verkoper vergoeden) Het probleem is nu echter dat toen dit opgelost was meneer opnieuw dreigend/ dwingend ging bellen/ berichten mbt de sensoren. Ik heb aangegeven dat hij geen contractspartij van mij is en dat verkoper hier mee terug mag komen. Echter dienen dit soort problemen gemeld te worden zodra deze ontdekt worden. Niet eerst snel de auto verkopen, met beloftes over dingen die ik ga doen terwijl hier aan mij niks over gemeld is/ besproken. De nieuwe eigenaar is logisch gefrustreerd vanwege meerdere zaken met de verkoper, en gaat natuurlijk uit van verkoper zijn belofte, en gaat vervolgens mij bedreigen deze waar te maken.. (voor ik uberhaupt antwoord heb kunnen geven)
  15. De nieuwe eigenaar is degene die moeilijk doet, de originele klant van mij houd wijselijk zijn mond tegen beide. Weet dat hij fout zit, telefonisch aan mij toegegeven. Tegen een klein tarief wil meneer niks van weten helaas.. Garantie is niet overdraagbaar omdat er vele aspecten zijn waarom de garantie voor bepaalde delen etc niet geldig kan zijn. Originele eigenaar weet wat er onder de folie zit en is besproken, en weet wat wrappen inhoudt. Nieuwe eigenaar weet hier niks vanaf en zit dus vaak met hoge verwachtingen die niet waargemaakt kunnen worden oid
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept